درخشش مدارس صدرای کرمانشاه در حوزه فرهنگی و پرورشی
کد خبر: 3886517
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴

درخشش مدارس صدرای کرمانشاه در حوزه فرهنگی و پرورشی

کارشناس پژوهش اداره‌کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه از درخشش مدارس صدرای استان در حوزه فرهنگی و پرورشی خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه به نقل از تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، قباد رده، کارشناس پژوهش اداره‌کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته دبیرستان صدرای پسرانه شهرستان کرمانشاه مقام سوم کشوری نمایشگاه «مدرسه انقلاب» که در ایام مبارک دهه فجر برگزار شد را به خود اختصاص داد.
کارشناس پژوهش اداره‌کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه افزود: این نمایشگاه در بهمن ماه سال‌جاری در سطح تمامی مدارس منتخب برگزار شد و مدارس صدرا حضوری فعال در برپایی این نمایشگاه داشتند.
وی همچنین از کسب مقام اول دبیرستان پسرانه صدرای شهرستان کرمانشاه در حوزه قرآن، عترت و نماز در سطح شهرستان خبر داد و گفت: این موفقیت‌ها نشانگر جایگاه مناسب مدارس صدرا در سطح استان است.
رابط مدارس صدرای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: سایر مدارس صدرای استان نیز همواره در جایگاه‌های ممتاز علمی، فرهنگی و پرورشی در بین نواحی آموزش و پرورش قرار دارند و آمار سالانه ورودی دانش آموزان این مدارس به دانشگاه‌های معتبر و حوزه‌های علمیه شاخص، بیانگر این مهم است.
وی تصریح کرد: هم اکنون ۵۳۱ دانش آموز در مدارس صدرای این استان مشغول به تحصیل هستند. استان کرمانشاه دارای ۷ مدرسه صدرا است که دارای جایگاه بسیار مناسبی از نظر علمی، فرهنگی و مذهبی در بین مدارس استان هستند.

انتهای پیام
captcha