فعالیت مرکز فوریت‌های قضایی دادسرای استان در ایام نوروز
کد خبر: 3886774
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹

فعالیت مرکز فوریت‌های قضایی دادسرای استان در ایام نوروز

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از راه‌اندازی مرکز فوریت‌های قضایی دادسرای کرمانشاه در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه به نقل از دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه، شهرام کرمی با اشاره شروع تعطیلات نوروزی و شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: در این شرایط به منظور تأمین امنیت جانی، مالی و روانی عموم شهروندان، ضروری است تمام دستگاه‌های اجرایی استان برنامه‌ریزی‌ها و تدابیر لازم را اتخاذ کنند و مصوبات ستاد مدیریت کرونا را مورد توجه جدی قرار دهند.
وی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی در این ایام باید نسبت به تقویت گشت‌های خود اقدام کند، تصریح کرد: همچنین با هماهنگی سایر دستگاه‌های مرتبط جهت پیشگیری از وقوع جرایمی مانند سرقت از منازل، خرید و فروش مواد مخدر، مدیریت معتادین متجاهر، کودکان خیابانی و زباله‌گردها و… تدابیری اندیشیده شود.
مدعی‌العموم کرمانشاه افزود: انتظار می‌رود نیروی انتظامی در این ایام در راستای پیشگیری از انتشار گسترده‌تر ویروس کرونا نسبت به جلوگیری از هرگونه تجمع در پارک‌ها و مراکز تفریحی اقدام داشته باشد.
کرمی خاطرنشان کرد: به منظور پیشگیری از سرقت منازل در ایام نوروز هرگونه جابه‌جایی وسایل منزل بدون اجازه نیروی انتظامی ممنوع است و اگر شهروندی قصد جابه‌جایی وسایل منزلش را دارد باید با مجوز نیروی انتظامی انجام شود.
وی بیان داشت: همچنین با توجه به تعطیلی برخی اماکن دولتی در این ایام و احتمال سرقت از این ادارات، مدیران و مسئولین آنها باید نسبت به اقدامات پیشگیرانه مانند رفع نقص سیستم‌های حفاظتی، تقویت حفاظت فیزیکی و نصب دوربین مداربسته اقدام کنند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه تاکید کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، ممکن است در این ایام برخی کسبه اقدام به افزایش کاذب قیمت‌ها کنند که در این رابطه دستگاه‌های ذیربط باید نظارت جدی داشته باشند.
کرمی از راه‌اندازی مرکز فوریت‌های قضائی دادسرای عمومی و انقلاب استان در تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: این مرکز در راستای ارائه خدمات قضائی مطلوب با حضور قاضی کشیک در این ایام فعال خواهد بود.

انتهای پیام
captcha