اهدای خون توسط روحانیون و ائمه جماعات در کرمانشاه
کد خبر: 3887637
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱

اهدای خون توسط روحانیون و ائمه جماعات در کرمانشاه

به‌دلیل تأکیدات در کاهش مشارکت‌های اجتماعی در مقابله با کرونا و با کاهش مراجعات در خصوص اهدای خون با توجه به «پویش به توان ما» تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با دعوت از روحانیون و ائمه جماعات در خصوص اهدای خون اقدام کرد.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با بیان اینکه اگر اهدای خون به صورت مستمر انجام نشود با کاهش ذخایر خونی مواجه می‌شویم و نباید بگذاریم که بحران فعلی موجب بحرانی دیگر در شرایط کنونی شود، گفت: پس از اعلام سازمان انتقال خون مبنی بر کاهش شدید اهدای خون در استان به سبب شرایط فعلی تبلیغات اسلامی استان با توجه به پویش «به توان ما» از ائمه جماعات و روحانیون و هیئت‌های مذهبی در استان برای اهدای خون دعوت کرد.
وی افزود: در روزهای بعد از شیوع کرونا به‌دلیل تأکیدات در کاهش مشارکت‌های اجتماعی با کاهش مراجعات درخصوص اهدای خون مواجه بوده‌ایم و با توجه به شرایط موجود اهدای خون جزء اقدامات بسیار ضروری این سازمان قرار گرفت.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: رعایت توصیه‌ها درخصوص عدم مراجعه به بیرون از منزل جزء موارد ضروری است و ترددهای غیرضروری باید محدود شوند اما اهدای خون در شرایط فعلی جزء اقدامات بسیار ضروری است.
حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به دعوت از طلاب و بسیجیان و هیئت‌های مذهبی برای اهدای خون توسط تبلیغات اسلامی کرمانشاه، گفت: نیروهای طلاب و بسیجی پای کار هستند براین اساس هر زمان که اعلام نیاز شود در صحنه حاضر خواهند بود.
وی اظهار کرد: تبلیغات اسلامی تمام توان خود را بکار بسته تا نیروهای انقلابی برای خدمت‌رسانی پای کار باشند و در این راه تا امروز از هیچ خدمتی دریغ نکرده است.

انتهای پیام
captcha