تب‌سنجی یک میلیون و ۴۶ هزار نفر در مبادی ورودی و خروجی آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3887875
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱

تب‌سنجی یک میلیون و ۴۶ هزار نفر در مبادی ورودی و خروجی آذربایجان‌شرقی

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی گفت: در راستای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا یک میلیون و ۴۶ هزار و ۲۰۸ نفر در مبادی ورودی و خروجی استان تا پایان هشتم فروردین‌ماه، غربالگری و تب‌سنجی شدند.

تب‌سنجی یک میلیون و ۴۶ هزار نفر در مبادی ورودی و خروجی آذربایجان‌شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان، هادی موسوی، سرپرست جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی امروز، 9 فروردین‌ماه، گفت: گفت: در راستای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا یک میلیون و ۴۶ هزار و ۲۰۸ نفر در مبادی ورودی و خروجی استان تا پایان هشتم فروردین غربالگری و تب‌سنجی شدند.

وی افزود: روز گذشته هشتم فروردین ماه نجاتگران مستقر در ۶۰ پایگاه غربالگری استان در مبادی ورودی استان و خروجی شهرها تعداد ۸۸ هزار نفر را مورد تب سنجی ویروس کرونا قرار دادند.

موسوی، با بیان اینکه در این روز ۶۵ نفر از افراد تب سنجی شده به عنوان علامتدار و مشکوک شناخته شده‌اند و برای انجام اقدامات لازم بعدی به مراکز درمانی معرفی شده اند، اظهار کرد: افراد تب سنجی شده تا پایان ۸فروردین امسال سرنشینان ۴۰۵ هزار و ۸۰۶ خودرو ورودی و خروجی استان بودند.

سپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی، ادامه داد: در این مدت کل افراد علامتدار شناسایی شده در پایگاه‌های غربالگری هلال احمر یک هزار و ۷۱ نفر بوده و روزانه بیش از ۲۳۰ نفر نجاتگر و ۹۰ نفر پرسنل در ۶۰ پایگاه غربالگری در استان مشغول تب سنجی سرنشینان خودروها در خروجی استان و شهرها هستند.

وی از مردم خواست از سفر و حضور در اماکن پرتردد پرهیز کرده و با ماندن در خانه و عدم ترک خانه جز در موارد ضروری و رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی به شکستن زنجیره کرونا کمک کنند تا هرچه زودتر با رفع این ویروس زندگی به حالت عادی خود برگردد.

انتهای پیام
captcha