تولید ماسک و لباس بیمارستانی به همت کانون المهدی(عج) خضر
کد خبر: 3888115
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۲

تولید ماسک و لباس بیمارستانی به همت کانون المهدی(عج) خضر

مدیر کانون فرهنگی هنری المهدی(عج) مسجد امام حسن مجتبی(ع) کوی خضر گفت: این مجموعه در راستای مقابله با شیوع کرونا با همکاری شهرداری و ستاد مرمی مقابله با کرونا استان اقدام به تولید ماسک و لباس بیمارستانی نموده است.

تولید ماسک و لباس بیمارستانی به همت کانون المهدی(عج) خضرمرتضی کرباسیان، مدیر کانون فرهنگی هنری المهدی(عج) مسجد امام حسن مجتبی(ع) کوی خضر در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: این مجموعه در راستای مقابله با شیوع کرونا با همکاری شهرداری و ستاد مرمی مقابله با کرونا استان اقدام به تولید لباس بیمارستانی و ماسک نموده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری المهدی(عج) مسجد امام حسن مجتبی(ع)خضر با بیان اینکه این مجموعه در تأمین نیروی انسانی کارگاه تولید ماسک و پوشاک بیمارستانی نقش داشته است، گفت: مواد اولیه تولید توسط خیرین و ستاد مردمی مقابله با کرونا استان و مکان و وسایل دوخت نیز توسط شهرداری تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه با این اقدام زمینه اشتغال 10 نفر از بانوان را فراهم نموده است گفت: این بانوان در فرهنگسرای کسب و کار ولایت و حسینیه موسی‌ابن‌جعفر(ع) حصار امام مشغول به تولید ماسک و لباس‌های بیمارستانی هستند. کرباسیان با اشاره به اینکه دوخت لباس‌های بیمارستانی و ماسک از اواخر هفته گذشته آغاز شده است اضافه کرد: طی این مدت، این مراکز موفق به تولید بیش از 50 دست لباس بیمارستانی و 600 ماسک شده‌اند.

مدیر کانون المهدی(عج) حسینیه شهید کرباسیان ابراز کرد: این کانون علاوه بر همکاری در تولید و دوخت پوشاک بیمارستانی، با همکاری قرارگاه بسیج دانشجویی اقدام به ضدعفونی معابر عمومی کوی خضر نیز نموده است.

وی ادامه داد: توزیع 450 بسته مواد غذایی و 100 بسته بهداشتی به ارزش 70 میلیون تومان در میان افراد نیازمند حاشیه شهر با همکاری کمیته امداد، مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) و بسیج دانشجویی از دیگر اقدامات این کانون در ایام کرونایی است.

کرباسیان اشاره‌ای به برنامه‌های قرآنی کانون المهدی داشت و گفت: در این کانون در ایام هفته کلاس‌‌های رو خوانی و روان خوانی قرآن، تجوید، مفاهیم و احکام برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مخاطبان دوره‌های آموزش قرآن کانون، کودکان و نوجوانان هستند، گفت: جلسات قرآن در پنج شنبه و جمعه هر هفته به مدت 4 ساعت در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود قابل ذکر است که همزمان با شیوع کرونا این جلسات به صورت مجازی برگزار می شود.

مدیر کانون المهدی(عج) حسینیه شهید کرباسیان با اشاره به اینکه 10 مدرس در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند گفت: در حال حاضر 150 نفر در بخش پسران و 250 نفر در بخش آقایان از برنامه‌های قرآنی این مجموعه بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام
captcha