اقداماتی برای بستری ایثارگران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها
کد خبر: 3888203
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲

اقداماتی برای بستری ایثارگران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها

مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران آخرین اقدامات انجام شده برای بستری ایثارگران مبتلا به کرونا در تهران و سایر استان‌ها را تشریح کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ایثار، محمداسماعیل علی‌پور با اشاره به تخصیص دو بیمارستان ساسان و مصطفی خمینی در تهران برای بستری ایثارگران مبتلا به بیماری کرونا گفت: همانطور که پیش از این نیز مطرح شده بود ایثارگران عزیزی که مبتلا به بیماری کرونا هستند می‌توانند جهت بستری و درمان در تهران به این بیمارستان‌ها مراجعه کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر این طی هماهنگی‌های صورت گرفته بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و بیمارستان میلاد، این بیمارستان نیز آمادگی لازم را برای ارائه خدمات درمانی و بستری به ایثارگرانی که دچار این بیماری هستند دارد و ایثارگران در تهران می‌توانند به این بیمارستان نیز مراجعه کنند.

مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره سایر استان‌های کشور نیز گفت: ایثارگران گرامی در استان‌هایی که بنیاد دارای مراکز درمانی مستقل نیست می‌توانند از خدمات بیمارستان‌های کشوری استفاده کنند و بیمه تکمیلی درمان ایثارگران تمام هزینه‌های مربوطه را در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی طرف قرارداد به صورت کامل پوشش می‌دهد.
انتهای پیام
captcha