آمار مبتلایان به کرونا در یزد به 1064 نفر رسید
کد خبر: 3888321
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶

آمار مبتلایان به کرونا در یزد به 1064 نفر رسید

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا از بستری 2890 نفر با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان از ابتدای شیوع کرونا خبر داد و گفت: تاکنون 1064 نفر در این استان به کرونا ویروس مبتلا شده‌اند.

آمار مبتلایان به کرونا در یزد به 1064 نفر رسیدبه گزارش ایکنا از یزد به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی، ابراهیم سلمانی، سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار کرد: تاکنون یک‌هزار و ٦٤ نفر در استان به کرونا ویروس مبتلا شده‌اند.

وی افزود: ٤٨٧ مورد ابتلای مثبت در شهر یزد، ٢٤٥ مورد در میبد، ٢١٨ مورد در اردکان و ٢٨ مورد در ابرکوه، ١٦ مورد ابتلای قطعی در بهاباد، ١٧ مورد در مهریز، ٢ مورد در خاتم،٣٠ مورد در بافق، ٩ مورد در اشكذر و ١٢ مورد در تفت گزارش شده است.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا افزود: تاكنون یک‌هزار و ٨٩٠ نفر بهبود یافته و ترخیص شده اند و ١١٧ نفر به دلیل ابتلا به این بیماری در استان جان باختند.

سلمانی تاکید کرد: هم استانی‌ها با رعایت نکات بهداشتی و توصیه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، برای قطع زنجیره انتقال این بیماری و حفظ سلامتی عزیزانشان در خانه بمانند و از تردد در سطح شهر جدا خودداری کنند.

انتهای پیام
captcha