تعطیلی بوستان‌ها و تفرجگاه‌های کرمانشاه در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین
کد خبر: 3888372
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه:

تعطیلی بوستان‌ها و تفرجگاه‌های کرمانشاه در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از تعطیلی تمام تفرجگاه‌ها و بوستان‌های شهرهای مختلف استان در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جمال سلمانی در قرارگاه بهداشت و درمان انتظامی استان که در سالن جلسات دفتر فرماندهی برگزار شد، اظهار داشت: در طرح ویژه ای که اجرایی می‌شود از حضور اقشار مختلف مردم در تفرجگاه‌ها و اماکن گردشگری ممانعت به عمل خواهد آمد.
وی ادامه داد: در روزهای اخیر ورودی بسیاری از پارک‌ها و تفرجگاه‌ها مسدود و از حضور افراد در آنها جلوگیری شده اما برای روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین طرح ممنوعیت حضور شهروندان جدی تز از قبل و با قاطعیت توسط پلیس اجرایی می‌شود.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: این کار در راستای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا که حکم قانون دارد اجرایی و پلیس در این راستا قاطعانه طرح را عملیاتی خواهد کرد.
این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه این طرح در راستای پیشگیری هرچه بیشتر از شیوع کرونا انجام می‌شود، از عموم مردم خواست با پلیس و دیگر عوامل اجرایی همکاری کنند.
وی با بیان اینکه اجرای این طرح تنها برای حفظ سلامتی مردم و کنترل هرچه سریع‌تر بیماری کرونا انجام می‌شود، گفت: بدون شک همراهی مردم با اجرای آن سبب می‌شود زودتر به هدف خود رسیده و شاهد کنترل و مهار این ویروس باشیم.
سرهنگ سلمانی در پایان و با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، گفت: پلیس راه نیمی از گشت‌های جاده‌ای خود را در ۳۱ ایستگاه بازرسی که برای اجرای این طرح اختصاص یافته به کارگیری خواهد کرد تا شاهد موفقیت هرچه بیشتر در اجرای آن باشیم.

انتهای پیام
captcha