تسلیت سپاه کربلای مازندران در پی درگذشت مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان
کد خبر: 3888404
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵

تسلیت سپاه کربلای مازندران در پی درگذشت مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان

فرمانده سپاه کربلای مازندران و نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در پیامی مشترک ارتحال روحانی مجاهد حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سیدعبدالعلی رضایی، مسئول فقید عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت سپاه کربلای مازندران در پی درگذشت مسئول عقیدتس سیاسی نیروی انتظامی استانبه گزارش ایکنا از مازندران، فرمانده سپاه کربلای مازندران و نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در پیامی مشترک ارتحال روحانی مجاهد حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سیدعبدالعلی رضایی، مسئول فقید عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران را تسلیت گفتند. متن پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال روحانی مجاهد حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سیدعبدالعلی رضایی، مسئول فقید عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی استان مازندران موجب تالم و تاثر فراوان شد.
آن مرحوم در کسوت روحانیت با اخلاق مداری و تعهد در سنگر نیروی انتظامی خدمات ارزشمندی را از خود برجای گذاشت و در سراسر عمر پربرکت خویش به گسترش علوم و معارف اسلامی، ترویج شعائر اهل بیت(ع) اهتمام وافر داشت.
امید است در ماه پرفضیلت شعبان که ماه رحمت بیکران و عنایات خاصه اهل بیت(ع) به ویژه نبی مکرم اسلام، رحمت للعالمین است، توجهات آن حضرت شامل حال این خدمتگزار بااخلاص شود.

اینجنابان درگذشت این روحانی مردمی و با اخلاص را به برادران خدوم و پرتلاش نیروی انتظامی، روحانیت معظم و مردم معزز و ولایتمدار استان، به ویژه به خانواده گرامی ایشان تسلیت عرض نموده و از خدای متعال برای آن مرحوم غفران و رضوان الهی، همنشینی با اجداد طاهرینش و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام
captcha