حمایت اوقاف از طرح‌های دانش‌بنیان در مسیر «جهش تولید»
کد خبر: 3888651
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰

حمایت اوقاف از طرح‌های دانش‌بنیان در مسیر «جهش تولید»

مدیرکل اوقاف کرمانشاه با اشاره به شعار سال به‌عنوان «جهش تولید»، گفت: برای تحقق این امر نیازمند وقف‌های جدید با نیات روز جامعه از جمله تولید علم و فعالیت‌های پژوهشی هستیم.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به شعار سال به‌عنوان «جهش تولید» و لزوم تلاش هر دستگاهی در کشور برای تحقق واقعی آن، اظهار کرد: با نامگذاری شعار امسال با عنوان «جهش تولید» مسئله اقتصاد کشور به مسئولان گوشزد شد.

وی با تأکید بر ضرورت توجه بیشتر به موضوع اقتصاد، افزود: امروز بیشترین ضرباتی که از ناحیه دشمن به کشور وارد می‌شود از جنبه‌های اقتصادی است؛ چراکه اهداف دشمن وارد کردن فشار حداکثری برکشور از طریق اقتصاد است؛ لذا با توجه به نامگذاری شعار سال در زمینه جهش تولید باید اقدامات لازم انجام شود.

حجت‌الاسلام صالحی در ادامه با اشاره به حمایت اوقاف از طرح‌های دانش‌بنیان به‌عنوان یکی از پایه‌های تحقق جهش تولید، گفت: برای تحقق این موضوع نیازمند وقف‌های جدید با نیت تولید علم و فعالیت‌های پژوهشی هستیم که اوقاف به این منظور آمادگی دارد به واقفان و خیران مشاوره لازم در این زمینه را ارائه دهد.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه تصریح کرد: برای تحقق جهش تولید نیازمند دستیابی به تکنولوژی در عرصه صنعتی و تولید هستیم که در این راستا سازمان اوقاف در سال‌های اخیر به طرح‌های دانش‌بنیان توجه ویژه‌ای داشته است. برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری می‌توان از ظرفیت موقوفات بهره‌ برد.

انتهای پیام
captcha