رونق تولید نیازمند پیوست جهش تولید است
کد خبر: 3889131
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴

رونق تولید نیازمند پیوست جهش تولید است

استاندار کرمانشاه گفت: برای رونق تولید و اقتصاد مقاومتی و اشتغال باید یک پیوست جهش تولید اضافه کنیم.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه امروز، 16 فروردین در اولین جلسه ستاد جهش تولید با حضور اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه‌ریزی و توسعه که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: سال 98 سالی پرتلاطم برای کشور و استان بود که در عین حال توانستیم در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه اقتصاد به توفیقاتی دست یابیم.
وی افزود: امسال در سال جهش تولید که توسط مقام معظم رهبری براساس چالش‌های اقتصادی نامگذاری شده که موظفیم یک راهبرد اساسی برای استان مد نظر داشته باشیم.
بازوند تصریح کرد: جهش نیازمند به سرعت مضاعف دارد و اگر در سال گذشته بر روال عادی حرکت کردیم امسال باید سرعت در همه حوزه‌ها از جمله تولید، تدوین هرچه بهتر کارها و حضور مرتب در محل کار را ارتقاء دهیم.
استاندار کرمانشاه درادامه با اشاره به گریبان‌گیر شدن کرونا بر اقتصاد کشور، اظهار کرد: کرونا ترمز اقتصاد کشور را کشیده است به‌طوری در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بسیار مشهود است.
وی افزود: کرونا در حوزه‌های مختلف گسل‌هایی در بخش‌های مختلف ممکن است به وجود آورده باشد که بهترین نسخه برای مهار آن «جهش تولید» است.
بازوند گفت: برای رونق تولید و اقتصاد مقاومتی و اشتغال باید یک پیوست جهش تولید اضافه کنیم.
استاندار کرمانشاه تصریح کرد: زمانی صحبت از جهش تولید می‌شود به ابزاری جهشی نیازمندیم که یکی از آن‌ها سرمایه‌گذاری است.
وی تأکید کرد: اگر ابزار جهش تولید را فراهم نکنیم کار سخت و دشوار خواهد بود و اگر بخواهیم جهش تولید شکل بگیرد باید کارهایی را که طی ده روز انجام می‌دادیم بتوانیم طی یک روز به پایان برسانیم.

انتهای پیام
captcha