فعالیت مؤسسات قرآنی کرمانشاه در فضای مجازی ادامه دارد
کد خبر: 3892089
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰

فعالیت مؤسسات قرآنی کرمانشاه در فضای مجازی ادامه دارد

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه گفت: با وجود تعطیلی کلاس‌های حضوری آموزش قرآن ارتباط با قرآن‌آموزان از طریق فضای مجازی از طریق تماس تلفنی و ایجاد کانال ارتباطی در فضای مجازی ادامه دارد.

حجت‌ محمودی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی کلاس‌های حضوری آموزش قرآن در مؤسسات، اظهار کرد: اساتید و مربیان قرآن مؤسسات استان از طریق تماس تلفنی و در فضای مجازی برای تداوم آموزش قرآن‌آموزان تلاش می‌کنند.
وی افزود: این تلاش مؤسسات در زمان بحران برای ادامه چرخه آموزش قرآن در استان بسیار ارزشمند است چراکه ممکن است با توجه به وضعیت موجو در کشور به سبب شیوع کرونا مؤسسات تا پایان اردیبهشت‌ماه تعطیل باشند.
محمودی تصریح کرد: امیدواریم که با تلاش برای کنترل ویروس کرونا در کشور هرچه زودتر فعالیت مؤسسات قرآنی ازسر گرفته شود و مؤسسات بتوانند به روند عادی فعالیت خود باز گردند.
مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه درادامه به برخی از فعالیت‌های مؤسسات استان در زمینه کمک‌رسانی و ارائه خدمات بهداشتی با توجه به نیاز اول کشور به‌منظور پیشگیری، مقابله و کنترل بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: در این ایام بسیاری از اساتید، مربیان و قرآن‌آموزان مؤسسات به صورت خودجوش در قرارگاه‌های جهادی و سایر مراکز امدادی برای انجام فعالیت در راستای یاری رساندن به هم‌وطنان خود حضور یافتند.
وی در پایان تصریح کرد: مؤسسات قرآنی در لحظات بحران همواره درکنار مردم بوده‌اند و از هیچ خدمتی دریغ نکرده‌اند.

انتهای پیام
captcha