تولید ۸۳ هزار ماسک و دستکش در کانون موعود‌(عج) کرمانشاه
کد خبر: 3893132
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹

تولید ۸۳ هزار ماسک و دستکش در کانون موعود‌(عج) کرمانشاه

مدیر کانون موعود‌(عج) کرمانشاه از تولید ۸۳ هزار قطعه ماسک و دستکش در دو شیفت کارگاهی کانون موعود‌(عج) به‌منظور توزیع در مناطق محروم خبر داد.

تولید ۸۳ هزار ماسک و دستکش در کانون موعود‌(عج) کرمانشاهفوزیه خزایی، مدیر کانون موعود مسجد حضرت ولیعصر(عج) کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، از تهیه و تولید بیش از 83 هزار قطعه ماسک و دستکش در این کانون خبر داد و اظهار کرد: این تعداد دستکش و ماسک در دو شیفت کارگاهی در این کانون تهیه و در مناطق محروم شهرستان کرمانشاه توزیع می‌شود.

وی به فعالیت‌های خودجوش و محوری اعضای این کانون فرهنگی در راستای رفع نیازهای بهداشتی مناطق محروم اشاره کرد و افزود: این کانون، کارهای جهادی گسترده‌ای را از 27 اسفندماه تاکنون سازماندهی و به مرحله انجام رسانده است که از جمله‌ آن‌ها ضدعفونی و گندزدایی محلات، شهرک‌ها و مناطق مجاور بوده است.

خزایی تصریح کرد: سهم جوانان این کانون در مقابله با ویروس کرونا، تهیه، تولید و توزیع ماسک و دستکش در مناطق حاشیه‌نشین و محروم کرمانشاه است همچنین همزمان با اولین روزهای شیوع این بیماری رایزنی‌های لازم برای اخذ مجوز کارگاه تهیه ماسک و دستکش را به عمل آورد که در نهایت موفق به کسب مجوز لازم شدیم که البته تمامی این تلاش‌ها با هزینه شخصی اعضای این کانون انجام شده است.

مدیر کانون موعود(عج) با اشاره به تهیه دستگاه پمپ سمپاش با هزینه‌های شخصی اعضای کانون، گفت: این کانون در صورت کمک خیران می‌تواند تولیدات کارگاهی خود را بالا برده و مناطق بیشتری از شهر کرمانشاه را پوشش دهد.

وی به فعالیت کارگاهی در دو شیفت صبح و بعدازظهر با حضور فعال بانوان و آقایان عضو این کانون اشاره و اظهار کرد: سه دستگاه چرخ خیاطی با حضور 8 نفر از بانوان به‌منظور دوخت ماسک و بسته‌بندی بکارگیری شده و روزانه 60 برش ماسک در این کارگاه انجام می‌شود و بالغ بر 2 هزار قطعه ماسک تهیه و در مناطق محروم توزیع می‌شود.

خزایی به فعالیت آقایان فعال در این واحد تولیدی نیز اشاره کرد و افزود: 10 دستگاه برش و پرس دستکش روزانه بیش از 3 هزاز قطعه دستکش را تولید می‌کند و این امر با حضور ثابت 10 نفر از آقایان عضو این کانون انجام می‌گیرد.

مدیر کانون موعود(عج) به نیاز فوری برای تعمیر و آماده‌سازی دستگاه‌های این کارگاه اشاره کرد و گفت: در این راستا خواستار حمایت و همراهی مسئولان هستیم؛ چراکه تمامی این فعالیت‌ها خودجوش و مردمی برای مهار بیماری کرونا و رفع نیازهای اقشار آسیب‌پذیر جامعه است.

خزایی تمامی هزینه‌های تهیه و توزیع تولیدات این کارگاه را از سوی اعضای فعال این کانون دانست و بیان کرد: تولیدات این کارگاه از سوی اعضای فعال کانون تقبل می‌شود که جوابگوی نیازهای فعلی مناطق محروم نیست و این مهم حمایت مسئولان و متولیان امر را می‌طلبد.

وی در پایان یادآور شد: تمامی تولیدات کارگاهی گروه جهادی کانون فرهنگی موعود(عج) در مناطق محروم آریاشهر، کیهانشهر، مرادآباد، ده‌پهن، جنگ‌زده‌ها، جعفرآباد و ملاحسینی توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha