کشف ۲.۶ میلیون عدد بسته بهداشتی احتکار شده در کرمانشاه
کد خبر: 3896750
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰

کشف ۲.۶ میلیون عدد بسته بهداشتی احتکار شده در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۲.۶ میلیون عدد بسته بهداشتی احتکار شده در این استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی‌اکبر جاویدان در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: از دیگر برنامه‌های پلیس در زمان شیوع کرونا اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بوده که در این راستا یک هزار و ۲۰۵ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۴۲۰ دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

وی ادامه داد: همچنین از ابتدای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ۱۹ هزار و ۸۱۶ دستگاه خودرو نیز به مبدا خود عودت داده شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: به منظور کنترل و پیشگیری از شیوع کرونا ۴ هزار و ۹۲۰ مورد بازرسی از مجتمع‌های تجاری، تفریحی، گردشگری، رستوران‌ها و … صورت گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: در همین راستا یک هزار و ۳۷۸ واحد صنفی نیز که به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص تعطیلی داوطلبانه بی توجه بودند پلمب شدند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات پلیس گندزدایی معابر شهری کرمانشاه و برخی شهرستان‌ها بود که در این خصوص بیش از ۶۰۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی استفاده شد.

سردار جاویدان تاکید کرد: همه این اقدامات در راستای مقابله با کرونا و پیشگیری از شیوع این بیماری در جامعه توسط پلیس انجام شده و همکاران ما همچنان تا مهار کامل آن در میدان حضور خواهند داشت.

وی در بخش دیگری از سخنانش، از تلاش‌های پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌های استان قدردانی کرد و گفت: بدون شک مجاهدت‌های مدافعان سلامت برای همیشه در اذهان باقی می‌ماند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت از جمله دکتر نوروزی اولین شهید مدافع سلامت کرمانشاه که برای حفظ سلامت مردم جان خود را فدا کرد، گفت: جانفشانی این عزیزان قابل تقدیر و ستایش است.

سردار جاویدان در پایان گفت: پلیس به عنوان خدمتگذار مردم همواره در کنار مدافعان سلامت و کادر درمان خواهد بود تا با کمک هم و همراهی مردم شاهد غلبه بر بیماری کرونا باشیم.

در این دیدار همچنین با اهدای لوح و هدیه‌ای از رئیس دانشگاه علوم پزشکی توسط فرمانده انتظامی استان و به نمایندگی از کادر درمانی کرمانشاه قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha