تولید محتوا در نشریات دانشگاه با نگاه دانش بنیادی باشد
کد خبر: 3899878
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷

تولید محتوا در نشریات دانشگاه با نگاه دانش بنیادی باشد

معاون فرهنگی ــ اجتماعی دانشگاه رازی با اشاره به انتشار اولین نشریه «نامه فرهنگ رازی» گفت: تولید محتوا در این نشریه بیشتر با نگاه دانش بنیادی است که در هیچ دانشگاه داخلی اثری از کار مشابه «نامه فرهنگ رازی» وجود ندارد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، طهماسب علیپوریان، معاون فرهنگی ــ اجتماعی دانشگاه رازی امروز، 29 اردیبهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه از انتشار اولین نشریه «نامه فرهنگ رازی» خبر داد.

وی افزود: انتشار این نشریه اولین اقدام رسمی و جدی دانشگاه‌ها در کشور است که به ابعاد مختلف می‌پردازد.

علیپوریان تصریح کرد: تولید محتوا در این نشریه بیشتر با نگاه دانش بنیادی است که در هیچ دانشگاهی داخلی اثری از کار مشابه «نامه فرهنگ رازی» وجود ندارد.

معاون فرهنگی ــ اجتماعی دانشگاه رازی گفت: اهدافی را در این راستا دنبال می‌کنیم که مهمترین آن تقویت کار جمعی و مشارکت افراد در عرصه‌های مختلف علمی است.

علیپوریان درادامه با بیان اینکه دانشگاه رازهای پیچیده ناکامی و کامیابی را در مقایسه با دستگاه‌های دیگر بیشتر به مردم نشان می‌دهد، افزود: دانشگاه باید دیوار جدایی خود از جامعه را بردارد.

وی بر احساس مسئولیت دانشگاه‌ها در رفع مشکلات مردم تأکید و بیان کرد: در حوادث و در مسیر رفع آن‌ها دانشگاه با تقویت مسئولیت اجتماعی باید تلاش کند.

انتهای پیام
captcha