برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در کرمانشاه
کد خبر: 3901573
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰

برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در کرمانشاه

چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله شهرستانی در کرمانشاه تیرماه سال‌جاری به میزبانی ۶ شهرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه در تیرماه سال‌جاری خبر داد.

وی افزود: ثبت‌نام این دوره از مسابقات از 6 اردیبهشت‌ماه آغاز شد که تا 16 خرداد ادامه دارد که فعلاً اطلاعی از تمدید زمان ثبت‌نام در دست نیست.

حجت‌الاسلام صالحی تصریح کرد: امسال استقبال از این مسابقات خوب بود و داوطلبان با ثبت‌نام در سایت اعلام شده آمادگی خود را به‌منظور رقابت در این دوره اعلام کرده‌اند.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه گفت: با توجه به شرایط خاص ناشی از کرونا این دوره از مسابقات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شرایط ویژه از هفتم لغایت 20 تیرماه برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: مرحله شهرستانی مسابقات به میزبانی 6 شهرستان «اسلام‌آبادغرب، سرپل‌ذهاب، سنقر، کنگاور، پاوه و کرمانشاه» در 10 رشته که شامل 9 رشته آوایی و یک رشته معارفی است برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام صالحی در پایان افزود: نفرات برتر مرحله شهرستانی مردادماه در مرحله استانی این دوره از مسابقات به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha