اتمام مهلت ثبت‌نام در مسابقات سراسری قرآن کریم
کد خبر: 3902398
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳

اتمام مهلت ثبت‌نام در مسابقات سراسری قرآن کریم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به اتمام مهلت ثبت‌نام در مسابقات سراسری قرآن کریم، گفت: 16 خردادماه مهلت ثبت‌نام در چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به پایان می‌رسد.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به مدت زمان ثبت‌نام در مسابقات سراسری قرآن کریم، اظهار کرد: 16 خردادماه مهلت ثبت‌نام در مسابقات سراسری قرآن کریم به اتمام می‌رسد.

وی افزود: زمان یاد شده برای ثبت‌نام و حضور علاقمندان در مسابقات سراسری قرآن کریم طبق اعلام قبلی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف تمدید نخواهد شد.

حجت‌الاسلام صالحی تصریح کرد: علاقمندان برای ثبت‌نام و حضور در این مسابقات می‌توانند به آدرس www.my.oghaf.ir مراجعه کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: تا امروز استقبال از ثبت‌نام در این دوره از مسابقات در استان کرمانشاه خوب بوده چراکه این عرصه یکی از تخصصی‌ترین و درعین حال جامع‌ترین مسابقات قرآن در کشور است که از مرحله شهرستانی آغاز می‌شود و تا مرحله بین‌المللی ادامه دارد.

وی بیان کرد: هرسال با برگزاری مسابقات قرآن فضای معنوی خوبی در سطح استان ایجاد می‌شود و امسال مرحله شهرستانی این مسابقات از 7 تیرماه در این استان آغاز و تا 20 تیر ادامه دارد.

حجت‌الاسلام صالحی در پایان زمان برگزاری مرحله استانی این دوره از مسابقات قرآن کریم در کرمانشاه را پایان مردادماه اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha