مدیریت آسیب‌های جبران‌ناپذیر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی
کد خبر: 3902488
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹

مدیریت آسیب‌های جبران‌ناپذیر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

معاون وزیر بهداشت از مردم خواست تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آسیب‌های جبران‌ناپذیر را مدیریت کنند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، قاسم جان بابایی، معاون درمان وزیر بهداشت امروز، 12 خرداد در ستاد مدیریت و مقابله با کرونا در کرمانشاه با ارائه گزارشی از وضعیت بیماران کرونا در کشور، اظهار کرد: مردم ایران در مقابله با کرونا همه پای کار آمدند و این افتخار بزرگی است که برای همیشه در تاریخ به یاد می‌ماند.

وی با اشاره به افزایش تعداد بیماران کرونایی، افزود: اکنون شرایطی است که در همه استان‌ها با افزایش مواجه‌ایم و البته برخی استان‌ها پیشرو بوند و تلفات جانی بسیاری داشتند.

جان بابایی تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا بیماری به خوبی مدیریت شد و در ایامی که می‌توانست بحرانی باشد جلوی روند افزایش گرفته شد اما در هفته‌های اخیر شاهد افزایش این روند هستیم که می‌طلبد مردم بیشتر رعایت کنند.

معاون وزیر بهداشت گفت: هر گونه سهل‌انگاری و بی‌مبالاتی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی موجب می‌شود تا دوباره بیماری اوج گیرد.

وی اظهار کرد: باید تلاش کنیم که میزان مرگ و میر را به حداقل برسانیم و این مهم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی میسر خواهد شد.

جان بابایی تصریح کرد: هرچه بحران را بتوانیم مدیریت کنیم که با شیب ملایمی جلو برود بدون شک صدمات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی کمتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید زندگی با کرونا را تا مدتی تجربه کنیم، افزود: افرادی که تست آن‌ها مثبت می‌شود و شرایط قرنطینه در منزل را نداشته باشند ضروری است در نقاهتگاه این دوران را سپری کنند.

معاون وزیر بهداشت از مردم خواست تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آسیب‌های جبران‌ناپذیر را مدیریت کنند.

انتهای پیام
captcha