راه‌اندازی کلینیک روانپزشکی بیماران مبتلا به کووید 19 در کرمانشاه
کد خبر: 3902781
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷

راه‌اندازی کلینیک روانپزشکی بیماران مبتلا به کووید 19 در کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به افزایش تعداد تخت‌های ویژه با تجهیزات مورد نیاز مرتبط با بیماران مبتلا به کرونا به راه‌اندازی کلینیک روانپزشکی بیماران مبتلا به کووید 19 در کرمانشاه اشاره کرد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، محمودرضا مرادی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ستاد مدیریت و مقابله با کرونا، اظهار کرد: به‌دنبال شیوع بیماری کرونا در کرمانشاه کمیسیون نظارت و رصدخانه سلامت تشکیل شد.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس تاکنون 22 جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا و 21 جلسه ستاد دانشگاهی در این استان برگزار شده است.

مرادی به اقدمات انجام گرفته در راستای یاد شده در این استان اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی استودیو سلامت، افزایش تعداد آزمایشات روزانه و فعال‌سازی 20 مرکز 16 ساعته از اقداماتی است که در مسیر مقابله با کرونا در این استان انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از پیش‌بینی اختصاص 500 تخت فعال برای بستری بیماران کرونایی در استان خبر داد و افزود: افزایش 70 تخت ویژه با تجهیزات مورد نیاز شامل 48 تخت شهرستان کرمانشاه و 22 تخت سایر شهرستان‌های استان و راه‌اندازی کلینیک روانپزشکی مرتبط با بیماران مبتلا به کووید 19 از دیگر اقدامات است.

مرادی از انجام 19 هزار تست تشخیص بیماران کرونایی از ابتدای شیوع ویروس تاکنون در استان خبر داد و به مثبت بودن تست 4 هزار و 872 اشاره کرد.

وی گفت: تا دو هفته قبل تعداد مرگ و میر استان از میانگین کشوری پایین‌تر بود که متأسفانه طی دو هفته اخیر شاهد شیوع و تعداد مرگ و میر بالای این بیماری در استان هستیم.

انتهای پیام
captcha