انتشار کتاب زندگینامه شهدای ورزشکار کرمانشاهی
کد خبر: 3903197
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸

انتشار کتاب زندگینامه شهدای ورزشکار کرمانشاهی

زندگینامه ۲۵۲ شهید ورزشکار استان کرمانشاه در قالب کتابی منتشر شد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، محمد حسین‌زاده، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان امروز، 17 خردادماه در نشستی خبری از انتشار کتاب «نگین دفتر نام‌آوران» درخصوص زندگینامه شهدای ورزشکار استان کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این کتاب زندگینامه 252 شهید ورزشکار استان کرمانشاه است که در 362 صفحه و با 1000 نسخه تیراژ منتشر شده است.

وی با توضیح درباره این کتاب، افزود: مراحل تحقیق، جمع‌آوری و نگارش این کتاب حدود 19 سال طول کشید.

حسین‌زاده تصریح کرد: در مسیر انتشار این کتاب ناملایمات زیادی در سر راه ما قرار داشت که پس از پیگیری‌های مکرر توانستیم 1000 جلد در چاپ اول آماده کنیم.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: قرار بود اسفندماه سال 98 در سالروز تولد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و با حضور دختر این شهید بزرگوار از کتاب رونمایی شود که به دلیل شیوع کرونا این برنامه به تعویق افتاد.

وی با اشاره به زمان رونمایی از این کتاب، افزود: 20 خرداد با شعار «شهدا پهلوانان اصلی هستند» این رونمایی با حضور برخی مسئولان به شیوه مجازی انجام می‌شود.

حسین‌زاده تصریح کرد: رونمایی از این کتاب به‌صورت گلریزان انجام می‌شود و پول حاصل از فروش کتاب‌ها در مسیر رزمایش همدلی و مواسات و در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در این خصوص صرف خرید بسته‌های حمایتی و توزیع بین نیازمندان خواهد شد.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس جوانان این مرز و بوم به‌ویژه جوانان این استان برای دفاع از آرمان‌های این کشور به جبهه‌ها رفتند و جان خود را فدا کردند که جا دارد این رشادت‌ها نسل به نسل منتقل شود.

انتهای پیام
captcha