جهش تولید باید به فرهنگ تبدیل شود
کد خبر: 3903284
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰

جهش تولید باید به فرهنگ تبدیل شود

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بالا بردن کیفیت و کمیت تولیدات داخلی را موجب بی‌نیازی کشور دانست و گفت: باید جهش تولید به فرهنگ تبدیل شود.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز، 17 خرداد در جلسه شورای اداری استان که در استانداری برگزار شد با اشاره به سالروز رحلت امام(ره) و قیام 15 خرداد، اظهار کرد: امام چارچوبی برای دفاع از مستضعفین داشتند که کهنه نمی‌شود و زمان و مکان آن را از بین نمی‌برد.

وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب در سالروز رحلت امام خمینی(ره) اشاره کردند، امام(ره) شخصیتی تحول‌گرا بود و اگر مروری بر زندگی ایشان داشته باشیم این موضوع را به خوبی درک خواهیم کرد.

آیت‌الله علما تصریح کرد: همان تحول‌گرایی و به روز کردن و مدیریت اسلام است که امروز 5 کشتی بنزین از ایران به سمت ونزوئلا حرکت می‌کند و تمام قدرت‌های بزرگ چون روسیه و چین از این حرکت درس می‌گیرند و فهمیدند که قدرت به چه معناست.

وی افزود: این حرکت زمانی رخ داد که دو کشور ایران و ونزوئلا در تحریم بودند و ونزوئلا حیات خلوت آمریکاست اما مدیریت و توان کشور ایران همه نقشه‌های آمریکا را نقش برآب کرد.

امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: امروز بهترین روش برای ایستادگی در برابر تحریم‌های ظالمانه دشمن تحقق شعار «جهش تولید» است و جهش تولید با حرف‌های پیش پا افتاده محقق نمی‌شود بلکه باید با تکیه بر علم و عمل باشد.

وی گفت: بالا بردن کیفیت و کمیت تولیدات داخلی کشور را بی‌نیاز می‌کند و براین اساس باید جهش تولید به فرهنگ تبدیل شود.

آیت‌الله علما تصریح کرد: جهش تولید ایستادگی در برابر تحریم‌ها و تو دهنی به دشمن است.

وی اظهار کرد: دشمن با تحریم‌ها به دنبال نقطه ضعف‌های کشور است بنابراین باید تلاش کنیم که نقطه ضعفی در کشور نداشته باشیم و همانطور که بنیانگذار کبیر انقلاب تأکید داشتند باید از وابستگی به نفت خارج شویم.

انتهای پیام
captcha