بازگشت فعالیت کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه به شکل عادی
کد خبر: 3907462
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲

بازگشت فعالیت کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه به شکل عادی

مدیرکل کتابخانه‌های استان کرمانشاه گفت: فعالیت کتابخانه‌های استان کرمانشاه پس از 4 ماه تعطیلی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به حالت عادی باز می‌گردد.

معصومه حسنی خوانسار، مدیرکل کتابخانه های استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: با مقدمات اولیه و براساس دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغ شده فعالیت‌های کتابخانه‌های عمومی به حالت عادی باز می‌گردد.

وی افزود: کتابخانه‌های کرمانشاه طبق ساعت کاری گذشته مشغول به خدمت‌رسانی هستند و پس از حدود 4 ماه تعطیلی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شده‌اند.

حسنی خوانسار تصریح کرد: کتابخانه‌ها برطبق موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا و از ابتدای تیرماه بازگشایی شده‌اند.

مدیرکل کتابخانه‌های استان کرمانشاه گفت: بازگشایی کتابخانه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و کتابداران با استفاده از ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده به ارائه خدمات به شهروندان می‌پردازند.

وی تصریح کرد: براساس رعایت نکات و پروتکل‌های بهداشتی برای جداسازی فضای کاری کتابداران با مراجعه‌کنندگان و اعضاء از حائل‌های پلاستیکی و شفاف استفاده شده است.

حسنی خوانسار تأکید کرد: استفاده از سالن‌های مطالعه با رعایت نوبت خواهد بود و کتاب‌های به امانت رفته نیز پس از دو هفته قرنطینه به چرخه استفاده باز خواهد گشت و این امر بر اساس جلوگیری از چرخه انتقال ویروس است.

انتهای پیام
captcha