برگزاری مسابقات قرآن خانواده‌های نزاجا در کرمانشاه
کد خبر: 3907829
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷

برگزاری مسابقات قرآن خانواده‌های نزاجا در کرمانشاه

بیستمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های نزاجا در تیپ ۲۸۱ زرهی شهید نیکخواه کرمانشاه با حضور ۵۰ متسابق برگزار شد.

حجت‌الاسلام سلیمان حیدری، رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 281 زرهی شهید نیکخواه کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری بیستمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های نزاجا، گفت: هر ساله از سوی یگان‌ها و پادگان‌ها در کوی‌های سازمانی مسابقات قرآن برگزار می‌شود و امسال با توجه به شرایط ناشی از کرونا با توجه و تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات با رویکرد تدبر در قرآن و برگزاری مسابقات از مفاهیم آیات تلاوت شده برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حیدری با بیان اینکه قرآن پاسخگوی نیازهای بشری است، گفت: این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق، حفظ 1، 3، 5، 10، 15، 20، 25 جزء و حفظ کل قرآن کریم، اذان و مفاهیم و تفسیر براساس اجزاء 20 و 23 براساس تفسیر نمونه برگزار شد.

رئیس عقیدتی تیپ 281 زرهی شهید نیکخواه کرمانشاه تصریح کرد: ثبت‌نام این دوره مسابقات در خردادماه انجام گرفت و مرحله مقدماتی این مسابقات 9 تیرماه با حضور 50 متسابق در دارالقرآن این تیپ برگزار شد. نفرات برگزیده هر رشته مشخص شدند که نفرات اول تا سوم هر رشته به مسابقات منطقه‌ای راه یافتند.

بنا بر این گزارش، در رشته اذان «امیرحسین سلیمانی، امیرعلی سلیمانی و مهدی باقری»؛ رشته قرائت تحقیق «محمدامین قاسمی، مبین عزیزپور و امیرمهدی عزیزپور»؛ رشته تفسیر «منیره مرادی مجد، آرزو مرادی و ام‌البنین ظفری» و در رشته حفظ «صبا محمدی، الهه جانی سفید چغایی و مرضیه برزویی» نفرات برتر بیستمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های نزاجا در کرمانشاه هستند.

برگزاری بیستمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های نزاجا در کرمانشاه

برگزاری بیستمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های نزاجا در کرمانشاه

برگزاری بیستمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های نزاجا در کرمانشاه

انتهای پیام
captcha