اقدامات جهادگران در مقابله با کرونا بی‌نظیر است
کد خبر: 3913951
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴

اقدامات جهادگران در مقابله با کرونا بی‌نظیر است

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اقدامات انجام شده از ابتدای کرونا تاکنون، گفت: اقداماتی که جهادگران برای مقابله با کرونا انجام داده‌اند بی‌نظیر و مثال‌زدنی است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز، ۱۱ مردادماه در دیدار با گروه‌های جهادی در استان، با اشاره به اینکه خدمت به مردم سابقه طولانی دارد و گروه‌های جهادی در این راه خدمات بسیاری ارائه می‌کنند، اظهار کرد: شکل خدمت‌رسانی به مردم در طول زمان تغییر می‌کند، اما حقیقت و کلیت آن ثابت است و هر آنچه هست برای رضای خدا انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در شرح حال ائمه اطهار(ع) به‌ویژه امام سجاد(ع) آمده است که شانه‌های ایشان به‌دلیل حمل کیسه‌های آذوقه و حمیان‌های آرد پینه بسته بود، گفت: کمک به مردم شیوه و روش امیرالمؤمنین(ع) و رسول خدا(ص) بوده است.

آیت‌الله علما با اشاره به خدمات جهادگران در بحث مقابله با کرونا و تقدیر از آنان، افزود: خدماتی که در این حوزه انجام شد بی‌نظیر است و این اقدامات علاوه بر انعکاس جهانی، در جامعه نیز اثرات معنوی دارد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: جهادگران تربیت شده مکتب اسلام هستند و کار آن‌ها بسیار مؤثر است و همانطور که تربیت شده‌های مکتب اسلام در دفاع مقدس افتخارآفرین بودند جهادگران نیز با ادامه همین راه با خدمت به مردم ادامه‌دهنده راه آنان هستند.

وی تأکید کرد: آسایش مردم در این شرایط که بیماری کرونا مشکلات اقتصادی ایجاد کرده مهم است و کمک جهادی به آسیب‌زدگان در دنیا مثال‌زدنی است. مردم در این ایام پای کار بودند و نماد آن جهادگران، سپاه، بسیج و نهادهایی، چون ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هستند. امیدوارم در این مسیر ثابت قدم بمانید و ادامه‌دهنده آن باشید.

انتهای پیام
captcha