رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حسینیه‌ها و مساجد ضروری است
کد خبر: 3913958
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حسینیه‌ها و مساجد ضروری است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: به‌منظور حفظ سلامت مردم در حسینیه‌ها و مساجد در ایام محرم رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، عباس سروری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان امروز، 11 مردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه درخصوص ۱۲ مرداد سالروز تأسیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه این شورا از نهاد‌های انقلابی است، گفت: انسجام فعالیت‌های تبلیغی بین دستگاه‌ها و مراکز از مهم‌ترین اهداف تشکیل این شوراست.

وی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از نهاد‌های عمومی و غیر دولتی است، افزود: در راستای انجام وظیفه در هر شرایطی نیازمند همکاری و همراهی مردم و مسئولان هستیم. شورای هماهنگی به هیچ نهاد سیاسی وابسته نیست و متعلق به انقلاب است و در مسیر خدمت به انقلاب و مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

سروری به شیوع کرونا در کشور اشاره و بیان کرد: متأسفانه با شیوع این ویروس و ایجاد محدودیت‌های ناشی از آن اجرای بسیاری از برنامه‌ها در کشور محدود شده، اما با همراهی دستگاه‌های مختلف توانستیم اکثر برنامه‌ها را در فضای مجازی برگزار کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: با توجه به محدودیت‌ها امسال برنامه خاصی برای گرامیداشت سالگرد تأسیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نداریم. در خصوص اجرای مراسم عزاداری ماه محرم نیز هماهنطور که مقام معظم رهبری تأکید داشتند با همراهی و همکاری ستاد‌های استانی برگزاری این مراسم با محدودیت‌های خاصی همراه خواهد بود. به‌منظور حفظ سلامت مردم در حسینیه‌ها و مساجد در ایام محرم رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در پایان اظهار کرد: در مبارزه با کرونا ما مبلغ همیاری مردم در بحث فعالیت‌های جهادی و کمک به آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا بودیم و با نهاد‌های یاری‌رسان همکاری صمیمانه‌ای داشتیم.

انتهای پیام
captcha