برگزاری دوره آموزش تخصصی قرآن در کرمانشاه
کد خبر: 3914222
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹

برگزاری دوره آموزش تخصصی قرآن در کرمانشاه

دوره آموزش تخصصی قرآن کریم در حوزه علمیه حافظین حاج شهبازخان کرمانشاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری دوره آموزش تخصصی قرآن کریم در این استان، اظهار کرد: این دوره با حضور 18 نفر از طلاب مدرسه علمیه حافظان حاج شهبازخان کرمانشاه در حال برگزاری است و به مدت 40 روز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دوره یاد شده با همکاری اوقاف و حوزه علمیه حاج شهبازخان کرمانشاه در حال برگزاری است، افزود: دوره تخصصی به شیوه شبانه‌روزی برگزار می‌شود که از 10 تیرماه آغاز شده و تا 30 مرداد ادامه دارد.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه بیان کرد: این دوره شامل دوره آموزشی حفظ و کارگاه ادبیات عرب و دوره آموزشی حفظ و کارگاه تجوید، صوت، لحن و قرائت است که با حضور اساتید و چهره‌های برجسته قرآنی کشور در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام صالحی با بیان اهداف برگزاری این دوره، تصریح کرد: حمایت از چهره‌های قرآنی و ارتقای مهارت‌های حفظ قرآن کریم از اهداف برگزاری این کارگاه آموزش تخصصی حفظ قرآن کریم است. در این دوره آموزشی بحث‌های سبک زندگی قرآنی نیز ارائه می‌شود و این مباحث با توجه به آموزه‌های دینی و بر مبنای آیات قرآن کریم طبقه‌بندی شده است.

وی در پایان توانمندسازی و ارتقای مهارت‌های حفظ و ایجاد انگیزه و زمینه‌سازی طلاب را از دیگر اهداف این دوره برشمرد.

انتهای پیام
captcha