کمک ۸ میلیارد تومانی خیران یزدی به ایتام و محسنین
کد خبر: 3915936
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸

کمک ۸ میلیارد تومانی خیران یزدی به ایتام و محسنین

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: حامیان نیکوکار یزدی بیش از ۸ میلیارد تومان به ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

کمک هشت میلیارد تومانی خیران یزدی به ایتام و محسنینبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد اظهار کرد: حامیان نیکوکار یزدی در سال جاری بیش از هشت میلیارد تومان به ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد افزود: بیش از ۴۰۰۰ نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیریتیم از حمایت نیکوکاران یزدی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: حدود ۳۲ هزار خیر و نیکوکار در قالب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین، مشترکان صدقات و عاملان زکات با کمیته امداد استان یزد برای رفع نیاز محرومان همکاری دارند.

شجاعان یادآور شد: طرح‌های اکرام ایتام و محسنین ازجمله طرح‌های موفق این نهاد است، مردم خداجوی استان می‌توانند یتیم و یا فرزند نیازمند (محسنین) موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به آن‌ها کمک کنند. سامانه اکرام نیز ساده‌ترین روش برای حمایت و کمک به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد به‌صورت غیرحضوری و آنی است و نیکوکاران یزدی می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود را بر عهده گیرند.

یادآور می‌شود، سامانه نیکوکاری (تلفن رایگان) ۰۹۶۸۸۷، کد دستوری#۰۳۵*۸۸۷۷*تلفن همراه، بخش‌های نیکوکاری نرم‌افزارهای کاربردی تلفن همراه همچون سنا و سکه، درگاه‌های اینترنتی emdad.ir و mohsenin.ir برای سهولت در دریافت کمک‌های مردمی در نظر گرفته‌ شده است.

انتهای پیام
captcha