مسابقات سراسری تفسیر قرآن در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 3915992
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
همزمان با سراسر کشور؛

مسابقات سراسری تفسیر قرآن در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری گفت: مرحله استانی مسابقات سراسری تفسیر قرآن کریم، جمعه، ۲۴ مردادماه همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود.

آیت‌الله روحانی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف وامور خیریه چهارمحال‌وبختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: مرحله استانی مسابقات سراسری تفسیر قرآن کریم در روز جمعه ۲۴ مردادماه همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات سراسری قرآن در رشته تفسیر مرحله شهرستانی ندارد، افزود: آزمون تفسیر به صورت چهارگزینه‌ای و تشریحی در روز جمعه رأس ساعت 8:30 صبح با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

روحانی تأکید کرد: برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، این آزمون در دو حوزه بروجن و شهرکرد برگزار می‌گردد که باتوجه به خطر شیوع ویروس کرونا، حوزه‌ها پیش از برگزاری آزمون ضدعفونی خواهند شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف وامور خیریه استان بیان کرد: ۴۶ شرکت‌کننده متشکل از ۱۶ آقا و ۳۰ خانم در این آزمون شرکت دارند که متسابقان شهرستان‌های بروجن و لردگان در نمازخانه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بروجن و شرکت‌کنندگان سایر شهرستان‌های استان در سالن اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان واقع در شهرکرد، خیابان کاشانی، کوچه ۲۱، در این آزمون شرکت می‌کنند.

روحانی در پایان گفت: پاسخنامه‌ها پس از اتمام آزمون بسته‌بندی و برای ارزیابی و مشخص شدن نتایج به سازمان مرکزی اوقاف و امور خیریه کشور ارسال می‌شود.

انتهای پیام
captcha