مسابقه تفسیر قرآن اوقاف در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3916002
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶

مسابقه تفسیر قرآن اوقاف در زنجان برگزار می‌شود

مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: مسابقه تفسیر قرآن 24 مردادماه در امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان برگزار می‌شود.

مسابقه تفسیر قرآن اوقاف در زنجان برگزار می‌شودحجت‌الاسلام اسماعیل مرادخانی، مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: مسابقه تفسیر قرآن جمعه، 24 مردادماه همزمان با سراسر کشور برای آقایان و بانوان در امامزاده سید ابراهیم(ع) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال به دلیل ایجاد تغییراتی در ثبت‌نام از طریق سایت تعداد کمتری موفق به نام‌نویسی و تایید توسط دفتر تهران شدند، بیان کرد: در نهایت 35 نفر از متسابقین متشکل از 20 خانم و 15 آقا در بخش تفسیر این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

این مسئول ادامه داد: ورود متسابقین به حوزه امتحانی روز جمعه از ساعت 8:30 آغاز و ساعت 9:30 درب امامزاده بسته و مسابقه آغاز می‌شود. رویکرد جدید سازمان این است که مسابقات با نظم و انضباط بیشتر و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود و از متسابقین خواسته شده با ماسک حضور یابند.

مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان یادآور شد: تلاش داریم برای استفاده از ظرفیت فرهنگی امامزادگان و معرفی آن‌ها، مسابقات را در این اماکن مقدس برگزار کنیم و این کار به مرکز افق امامزاده سید ابراهیم(ع) و موسسه قرآنی جنت‌الماوی واگذار شده است و اوقاف و امور خیریه بر این فرآیند نظارت دارد.

وی در ادامه با پوزش از افرادی که علاقه‌مند به شرکت در مسابقات قرآن اوقاف بودند اما موفق به ثبت‌نام در سایت نشدند، ابراز کرد: تلاش داریم برای سال‌های آینده زمینه شرکت در مسابقه را برای همه علاقه‌مندان فراهم کنیم.

مرادخانی با اشاره به اینکه بخش آوایی مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه نیز قرار بود 17 مردادماه برگزار شود، خاطرنشان کرد: به دلیل شیوع بالای کرونا در زنجان و وضعیت قرمز استان برگزاری این مسابقات به 31 شهریورماه موکول شد.

انتهای پیام
captcha