جهاددانشگاهی با استفاده از ظرفیت‌های خود از حریم انقلاب اسلامی دفاع کند
کد خبر: 3916029
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸

جهاددانشگاهی با استفاده از ظرفیت‌های خود از حریم انقلاب اسلامی دفاع کند

رئیس بسیج رسانه استان اردبیل گفت: نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی بایستی با استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و فرهنگی خود به ویژه در حوزه رسانه‌های نوین و در هیاهوی تبلیغات نظام غرب، از حریم انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن دفاع کند.

جهاددانشگاهی با استفاده از ظرفیت‌های خود از حریم انقلاب اسلامی دفاع کندبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل، ۲۱ مردادماه در دیدار با رئیس بسیج رسانه استان اردبیل که به مناسبت روز خبرنگار در دفتر خبرگزاری‌های وابسته به جهاددانشگاهی حضور یافته بود، گفت: این نهاد با نگاه ویژه به حوزه اطلاع‌رسانی صحیح و امیدآفرین اقدام به راه‌اندازی خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا کرده که نقش مهمی در عرصه خبر داشته است.
وی با بیان اینکه فعالیت اثربخش بسیج رسانه موجب انسجام در بین ‏اصحاب رسانه شده است، یادآور شد: رسانه‌ها باید سعی کنند رویداد‌ها و مسائل مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به شکل مطلوب مخابره کنند تا این مسائل مورد توجه متولیان قرار گیرد.
در این دیدار رئیس بسیج رسانه استان اردبیل ضمن تقدیر از فعالیت خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا در عرصه اطلاع‌رسانی استان، گفت: رسانه‌ها باید مرکزیت نشر و ترویج اندیشه‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را با قوت و قدرت برعهده بگیرند و در این مسیر گام بردارند.
علی لطفی، فعالیت دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا را از ظرفیت‌های فرهنگی جهاددانشگاهی استان اردبیل عنوان کرد و افزود: این نهاد انقلابی باید با استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و فرهنگی خود به ویژه در حوزه رسانه‌های نوین و در هیاهوی تبلیغات نظام غرب، از حریم انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن دفاع کند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام با طراحی رسانه‌های متعدد درصدد ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی ما هستند، خاطرنشان کرد: در این شرایط حساس جامعه شایسته است رسانه‌ها با استفاده از امکانات خود دشمن، بر علیه آن‌ها قلم به دست گیرند و توطئه‌های آنان را در عرصه‌های مختلف خنثی کنند.
لطفی با اشاره به اینکه رسانه‌های استان باید در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در راس قرار گیرند و مبلغ و ترویج‌گر آرمان‌های نظام اسلامی باشند، اظهار کرد: در سال‌های اخیر رسانه‌های ما علی‌رغم فشار‌های متعددی که با آن مواجه بوده‌اند، توانسته‌اند ماموریت انقلابی خود را در انتقال مواریث ارزشی و آرمانی انجام داده و رسالت خطیر خود را به نحو شایسته به سرانجام برسانند.
در پایان این دیدار با حضور رئیس جهاددانشگاهی استان، رئیس بسیج رسانه اردبیل و خبرنگاران حاضر پیرامون مسائل حوزه رسانه‌ای و خبری استان بحث و تبادل‌نظر شد.

انتهای پیام
captcha