مشارکت کتابفروشی‌های استان اصفهان در طرح تابستانه کتاب 99
کد خبر: 3916031
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱

مشارکت کتابفروشی‌های استان اصفهان در طرح تابستانه کتاب 99

معاون فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از مشارکت 85 کتابفروشی‌ استان اصفهان در طرح «تابستانه کتاب 99» خبر داد.

مشارکت کتابفروشی‌های استان اصفهان در طرح تابستانه کتاب 99

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، اصغر مختاری با اشاره به مشارکت 85 کتابفروشی‌‌های استان اصفهان در طرح تابستانه کتاب، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و آسیبی که به حوزه نشر و کتابفروشی‌ها وارد شد، برگزاری طرح تابستانه می‌تواند ضرر و زیان این صنف را تا اندازه‌ای جبران و نیز رونق دوباره‌ای به کتابفروشی‌ها ببخشد.

معاون فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به شرایط عمومی اعلام شده در طرح تابستانه از سوی موسسه خانه کتاب، گفت: این طرح از روز 18 مرداد به مدت 12 روز همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان آغاز به کار کرد. میزان یارانه خرید برای کتاب‌ها 20 درصد، سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر یک‌میلیون و 500 هزار ریال و سقف یارانه خرید برای هر خریدار 300 هزار ریال اعلام شد.

مختاری اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا، خریدهای غیرحضوری با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل تابستانه امکان‌پذیر است و کتابفروشی‌های متقاضی در زمان اجرای طرح باید پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

انتهای پیام
captcha