مردمی‌سازی تبلیغ با اجرای طرح «نهضت تبلیغ بانوان» در کرمانشاه
کد خبر: 3922987
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲

مردمی‌سازی تبلیغ با اجرای طرح «نهضت تبلیغ بانوان» در کرمانشاه

دبیر جمعیت بانوان فرهیخته کرمانشاه از برگزاری جلسه تبیین طرح نهضت تبلیغ بانوان در استان خبر داد و گفت: ضرورت مردمی‌سازی تبلیغ در استان‌ها مورد تأکید است.

افسانه تیرانداز، دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری جلسه تبیین طرح نهضت تبلیغ بانوان در استان خبر داد و اظهار کرد: بانوان طلبه یک ظرفیت بسیار مطلوب در مسیر انجام امور تبلیغی هستند.

وی افزود: در جلسه‌ای که با حضور بانوان مبلغ کرمانشاهی باعنوان طرح «نهضت تبلیغ بانوان» برگزار خواهد شد مباحث شناسایی مبلغین و سازماندهی همچنین بحث آموزش و توانمندسازی آنان مطرح خواهد شد.

تیرانداز به تبیین طرح نهضت تبلیغ بانوان پرداخت و تصریح کرد: امروز هر فرد به میزان اثرگذاری خود یک مبلغ است.

دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه عنوان کرد: یکی از اهداف سازمان تبلیغات گفتمان‌سازی تبلیغ بین اقشار مختلف مردم است و این مهم مستلزم آموزش مبلغین برای ایجاد این رویکرد است.

وی بیان کرد: حوزه‌های علمیه بانوان دارای جایگاهی خطیر در ساماندهی و جهت‌دهی مسیر تبلیغ است و داشتن زبان مشترک با مردم توسط طلاب راهگشای دستیابی به اهداف این باور است.

تیرانداز اظهار کرد: طرح نهضت تبلیغ از طرح‌های بسیار خوبی است که به همت بانوان طلبه به پختگی بیشتری می‌رسد و می‌تواند به نتیجه مطلوبی برسد.

دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه در پایان نیروی انسانی را مهم‌ترین عامل کارآفرین توصیف کرد و گفت: جلسه طرح «نهضت تبلیغ بانوان» ۲۵ شهریورماه در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha