کلاهبرداری میلیاردی با صندوق وام خانگی در کرمانشاه
کد خبر: 3922989
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱

کلاهبرداری میلیاردی با صندوق وام خانگی در کرمانشاه

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری زنی خبر داد که با راه‌اندازی صندوق وام خانگی اقدام به کلاهبرداری میلیاردی از ۱۰۰ نفر کرده بود.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، به نقل از دادگستری کرمانشاه شهرام کرمی، دادستان عمومی و انقلاب استان اظهار کرد: اخیراً در یکی از شهرستان‌های شرقی استان پرونده کلاهبرداری زنی گزارش شد که در قالب راه اندازی صندوق وام خانگی اقدام به اخذ وجوهی از حدود تعدادی از مردم کرده بود.

وی تصریح کرد: این پرونده جمعاً ۱۰۰ شاکی دارد که حدود ۲۰ میلیارد ریال در قالب صندوق وام خانگی به این زن کلاهبردار پول پرداخت کرده بودند.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه ادامه داد: این زن کلاهبردار که پس از دریافت وجوه از این افراد متواری شده بود با دستورات ویژه دستگاه قضائی و انجام کار‌های اطلاعاتی ضابطین دستگاه قضائی سریعاً شناسایی و دستگیر شد.

وی تاکید کرد: پرونده این کلاهبرداری در حال حاضر در دادسرای عمومی و انقلاب به صورت ویژه در حال رسیدگی است.

کرمی با اشاره به اینکه در ۲ سال اخیر شرکت‌های هرمی در قالب صندوق محلات به هر عنوانی اعم از کارگزاری بورس، خرید سکه و با فریب سود‌های غیرمتعارف مردم را برای سرمایه گذاری این صندوق‌ها تشویق و وسوسه می‌کنند، گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم فریب چنین پیشنهاد‌های وسوسه انگیزی را نخورند و کاملاً مراقب وعده‌های پوچ و خالی باشند.

انتهای پیام
captcha