راه‌اندازی هیئت اندیشه‌ورز بانوان در کرمانشاه
کد خبر: 3923371
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹

راه‌اندازی هیئت اندیشه‌ورز بانوان در کرمانشاه

رئیس جمعیت بانوان فرهیخته کرمانشاه گفت: با توجه به حساسیت صحنه فرهنگی و ضرورت وجود اندیشه‌های جدید، هیئت اندیشه‌ورز بانوان در این استان تشکیل می‌شود.

بتول محمدی، رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، از راه‌اندازی هیئت اندیشه‌ورز بانوان در این استان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به حساسیت صحنه فرهنگی و ضرورت وجود اندیشه‌های جدید، هیئت اندیشه‌ورز بانوان در استان تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به برپایی نشست هم‌اندیشی درخصوص تشکیل هیئت اندیشه‌ورز بانوان در کرمانشاه، افزود: در این هیئت به‌دنبال یک گروه تخصصی در حوزه مباحث فرهنگی و اجتماعی هستیم تا بتوانیم برمبنای آن فعالیت‌های تخصصی در حوزه بانوان را سامان دهیم.

رئیس جمعیت بانوان فرهیخته کرمانشاه یکی از مهم‌ترین اهداف تشکیل هیئت اندیشه‌ورز بانوان استان را افزایش تعامل و هم‌افزایی و رصد فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و مسائل حوره بانوان دانست و گفت: بانوان استان باید گروه متخصصی در حوزه مباحث فرهنگی و اجتماعی تشکیل داده تا بتوانند فعالیتی در حوزه بانوان انجام دهند.

محمدی با تأکید بر حساسیت صحنه فرهنگ و ضرورت وجود اندیشه‌های جدید در این صحنه، تصریح کرد: اگر بخواهیم تغییری در حوزه بانوان ایجاد کنیم باید براساس طرح‌های حساب شده پیش برویم و این هیئت در استان باید از منظر استانی حمایت شود تا با کارآمدی بهتری فعالیت کند.

رئیس جمعیت بانوان فرهیخته کرمانشاه گفت: هیئت اندیشه‌ورز بانوان ظرفیتی جدید برای استفاده از توانایی بانوان توانمند استان در حوزه بانوان است. سازماندهی بانوان فرهیخته نیازمند بررسی و بازنگری فعالیت اعضاست، با تشکیل هیئت اندیشه‌ورز باید با بررسی موضوعات و کار کردن بر روی مشکلات به راه‌کار‌های عملی برسیم.

انتهای پیام
captcha