برگزاری پویش مردمی «شور عاطفه‌ها» در کرمانشاه
کد خبر: 3923400
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰

برگزاری پویش مردمی «شور عاطفه‌ها» در کرمانشاه

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه گفت: پویش مردمی «شور عاطفه‌ها» برای مهربانی در مهر و کمک به دانش‌آموزان نیازمند تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد.

محسن رخصی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به ادامه پویش مردمی «شور عاطفه‌ها» تا ۱۱ مهرماه، اظهار کرد: این پویش با هدف جمع‌آوری ملزومات آموزشی دانش‌آموزان نیازمند استان به‌ویژه ملزومات آموزشی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به آماری از دانش‌آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، افزود: کمیته امداد هر سال در آستانه بازگشایی مدارس با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند اقدام به برگزاری مراسم جشن عاطفه‌ها می‌کند که امسال به سبب شرایط حاکم بر جامعه ناشی از ویروس کرونا و توسعه آموزش مجازی، برنامه این نهاد با هدف جمع‌آوری ملزومات آموزش غیرحضوری دانش‌آموزان با عنوان «شور عاطفه‌ها» برگزار می‌شود.

رخصی به تحت پوشش بودن بیش از ۱۴ هزار دانش‌آموز در استان اشاره کرد و گفت: شور عاطفه‌ها در ادامه ایران همدل برای جمع‌آوری کمک‌های خیران و مردم هم‌استانی از روز ۲۲ شهریورماه همزمان با سراسر کشور آغاز شده که تا ۱۱ مهرماه سال‌ جاری ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه تصریح کرد: امسال نیاز‌های دانش‌آموزان با توجه با شرایط ناشی از کرونا فراتر از بسته‌های آموزشی معمول رفته و باید با کمک مردم و خیران برای تأمین ملزومات اصلی آن‌ها تلاش کنیم. خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.emdad.ir یا از طریق کد‌های دستوری ۱۴#* و ۰۸۳۸۸۷۷# از طریق تلفن همراه واریز کنند.

رخصی تأکید کرد: ما برای تحقق عدالت آموزشی تلاش می‌کنیم و در این راستا با کمک خیران اجازه نمی‌دهیم تا دانش‌آموزان به‌دلیل نداشتن امکانات لازم برای آموزش مجازی از تحصیل باز بمانند.

انتهای پیام
captcha