اعلام فراخوان عضویت در جمعیت بانوان فرهیخته کرمانشاه
کد خبر: 3924346
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸

اعلام فراخوان عضویت در جمعیت بانوان فرهیخته کرمانشاه

دبیر جمعیت بانوان فرهیخته کرمانشاه گفت: به دلیل اهمیت مشارکت در استان‌ها و پیشبرد اهداف و برنامه‌های مرتبط با نهضت تبلیغ بانوان، فراخوان عضویت جمعیت بانوان فرهیخته استان اعلام شد.

افسانه تیرانداز، دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، از اعلام فراخوان عضویت در جمعیت بانوان فرهیخته استان خبر داد و گفت: به‌دلیل اهمیت مشارکت تمامی استان‌ها در پیشبرد اهداف و برنامه‌ریزی‌های مرتبط با نهضت تبلیغ بانوان، فراخوان عضویت در جمعیت بانوان فرهیخته استان به‌منظور همکاری مردمی با امور بانوان اعلام شد.

وی افزود: علاقه‌مندان به فعالیت در حوزه امور بانوان به‌ویژه جمعیت بانوان فرهیخته باید آشنا به موضوعات فرهنگی و اجتماعی باشند، همچنین داشتن تجربه و روحیه کار تشکیلاتی در این حوزه بسیار مهم است. فعالیت‌های پژوهشی و مطالعاتی و توانمندی و تجربه کار اجرایی از دیگر ویژگی‌های اعضای این جمعیت است.

دبیر جمعیت بانوان فرهیخته کرمانشاه آشنایی با فعالیت‌های مردمی، خلاقیت و دارای روحیه جهادی بودن اعضا را مهم توصیف کرد و گفت: علاقه‌مندی به یادگیری و به‌روز‌رسانی دانش فردی در این حوزه بسیار مهم است.

وی از دیگر ویژگی‌های مهم اعضای این جمعیت را «آشنا و علاقه‌مند به موضوعات فرهنگی ـ اجتماعی، داشتن تجربه و روحیه کار تشکیلاتی، علاقه‌مند به فعالیت‌های پژوهشی و مطالعاتی، دارای توانمندی و تجربه کار اجرایی و آشنا با فعالیت‌های مردمی» دانست.

تیرانداز تصریح کرد: اداره‌کل بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با اعتقاد به ظرفیت‌های عظیم بانوان در کشور برای مردمی‌سازی فعالیت‌های خود با همکاری سازمان‌های انقلابی قصد دارد تا بخش‌های زیادی از فعالیت‌های خود را از طریق ظرفیت‌های مردمی انجام داده و با ایجاد زمینه‌های لازم امکان توسعه فعالیت‌های فرهنگی و مردمی را فراهم کند.

دبیر جمعیت بانوان فرهیخته کرمانشاه در پایان تأکید کرد: از تمامی علاقه‌مندان فعالیت در عرصه فرهنگی، اجتماعی، پژوهشی، تبلیغی، آموزشی و تربیتی به‌منظور همکاری با اداره تبلیغات اسلامی استان دعوت می‌شود تا با ثبت‌نام در طرح ملی نهضت پیشرفت بانوان، توانمندی خود را در تحقق اهداف پیشرفت کشور به نمایش بگذارند. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند از ابتدای مهر تا پایان آبان‌ماه سال‌ جاری اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha