خدمت‌رسانی اربعینی نخواهیم داشت
کد خبر: 3925133
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶

خدمت‌رسانی اربعینی نخواهیم داشت

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مراسم اربعین امسال مانند سال‌های قبل برگزار نمی‌شود، گفت: امسال خدمت‌رسانی در زمینه اربعین نخواهیم داشت.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به اینکه امسال خدمت‌رسانی در زمینه اربعین نخواهیم داشت، اظهار کرد: امسال به‌دلیل شرایط ناشی از بیماری کرونا مراسم اربعین مانند گذشته برگزار نمی‌شود.

وی با اشاره به شرایط و سخنان رهبر انقلاب درخصوص مراسم اربعین، گفت: امسال شرایط خاص است و به گفته مقام معظم رهبری، اربعین ما امسال در خانه است و خدمت‌رسانی در این ایام نداریم و این عین ولایت‌مداری است.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه با بیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی باید با این نگاه که در شرایط پیش‌رو مراسم اربعین همانند پیاده‌روی‌های گذشته برگزار نمی‌شود، برنامه‌ریزی کنند، تأکید کرد: پوشش برنامه‌های اربعین باید به پخش زیارت اربعین و سخنرانی با محوریت و موضع اربعین و ایام ماه صفر انجام شود در این راستا باید از رسانه محافل قرآنی متعدد پخش شود و هر دستگاه فرهنگی تلاش کند تا قرائت زیارت اربعین را به خانه‌ها ببرد.

وی در پایان به لزوم استفاده از فضای رسانه‌ای و مجازی در ایام اربعین برای انتقال مفاهیم این مراسم معنوی اشاره و به تولید پیام‌های متناسب با فضای اربعین تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha