ضرورت تشکیل انجمن خیریه قرآنی در کرمانشاه
کد خبر: 3925395
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸

ضرورت تشکیل انجمن خیریه قرآنی در کرمانشاه

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه خواستار راه‌اندازی انجمن خیریه قرآنی در استان شد.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: در راستای رشد فعالیت‌های قرآنی و افزایش تعداد حافظان قرآن کریم، خواستار راه‌اندازی انجمن خیریه قرآنی در استان کرمانشاه هستیم.

وی افزود: معتقدیم در این بخش باید در استان کار انجام شود تا خیران به‌سمت فعالیت‌های قرآنی پیش بروند و این خود موجب رونق فعالیت‌های قرآنی خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: فرهنگ‌سازی در حوزه ترویج قرآن باید مورد توجه قرار بگیرد و در استان کرمانشاه اگر خیران همکاری بیشتری داشته باشند فعالیت‌های قرآنی افزایش پیدا می‌کند و در این مسیر اداره امور قرآنی سعی دارد تا با جذب خیران در راه اعتلای فرهنگ قرآن تلاش بیشتری کنند و این امر موجب افزایش تعداد حافظان و قاریان می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی کرمانشاه گفت: افزایش فعالیت‌های قرآنی بر آمار فعالان قرآنی استان می‌افزاید و این خود زیرساخت فرهنگی برای کرمانشاه است و می‌تواند از میزان آسیب‌های اجتماعی کم کند. باید برای راه‌اندازی انجمن خیران قرآنی در استان کرمانشاه تلاش کنیم و اگر زمینه کمک به حوزه قرآنی در استان فراهم شود به‌طور قطع خیران در این بخش فعالیت خوبی خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha