فعالیت جهادی ۵۰ مبلغ و روحانی در ایام ماه صفر در کرمانشاه
کد خبر: 3925779
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸

فعالیت جهادی ۵۰ مبلغ و روحانی در ایام ماه صفر در کرمانشاه

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه از فعالیت ۵۰ مبلغ در ایام ماه صفر و برگزاری جلسات روضه خانوادگی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: در راستای نشر و تبلیغ امور دینی و افزایش مبانی اعتقادی و معرفتی امسال ۵۰ مبلغ در ایام ماه صفر به‌منظور برپایی جلسات روضه‌های خانوادگی در این استان فعالیت دارند.

وی افزود: با این تعداد مبلغ و روحانی مستقر در این ایام شهرستان‌های استان تحت پوشش تبلیغی و فرهنگی قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام احمدی گفت: بیشترین فعالیت مبلغان در ایام ماه صفر در استان کرمانشاه سخرانی، برپایی عزاداری و سوگواری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز است همچنین در این ایام مبلغان و روحانیون بیشترین فعالیت را در فضای مجازی انجام می‌دهند و در این قالب به سؤالات و شبهات مردم پاسخگو هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در طول ایام ماه محرم و ایام ماه صفر از فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی روحانیون بازدید به‌عمل می‌آید.

وی بیان کرد: این اداره در ساماندهی مبلغین و بانوان مبلغ در مناسبت‌ها نقش بسیار مهمی دارد و در گسترش معارف اسلامی و قرآنی و توجه به فعالیت‌های دینی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و بصیرت‌افزایی آحاد جامعه به‌ویژه جوانان نقش مهمی دارد.

حجت‌الاسلام احمدی در پایان تأکید کرد: از ابتدای سال تاکنون تبلیغات اسلامی کرمانشاه در مناسبت‌های ملی و مذهبی با بهره‌گیری از شبکه عظیم تبلیغی اهتمام جدی در مسیر انجام فعالیت‌های فرهنگی و دینی در استان داشته است.

انتهای پیام
captcha