امامان محله در مسائل اجتماعی دغدغه‌مند باشند
کد خبر: 3928271
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱

امامان محله در مسائل اجتماعی دغدغه‌مند باشند

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: امامان محله باید در تمامی مسئولیت‌های اجتماعی احساس مسئولیت کنند و در این خصوص دغدغه‌مند باشند.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به طرح امام محله و اجرای آن در استان، گفت: از اهدافی که در طرح امام محله مدنظر است توجه به تمامی نیاز‌های اجتماعی است که در این راستا امام محله نقشی محوری برای رسیدن به این اهداف دارد.

وی افزود: امام محله باید در مسیر ارتقای سبک زندگی تلاش کند و از این روی در جامعه باید حضوری آگاهانه داشته باشد.

حجت‌الاسلام احمدی با بیان اینکه با اجرای این طرح در محلات تنها یک هدف دنبال نمی‌شود، گفت: از اهداف مهمی که این طرح دنبال می‌کند توجه به جایگاه اجتماعی و ظرفیت‌هایی است که افراد در جامعه محلی دارند و از طریق آن می‌توانند در پیگیری‌ مسائل اجتماعی نقشی بسزا داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه اظهار کرد: مسائل اجتماعی محلات و بررسی مشکلات آن‌ها همچنین برطرف کردن محرومیت‌های اجتماعی و توزیع عادلانه منابع از اهدافی است که از طریق امام محله باید نزد مدیران دستگاه‌های اجرایی پیگیری شود.

وی تأکید کرد: با توجه به کارکرد اجتماعی و نگاه و مطالبات مردمی، امامان محله باید در تمامی امور دغدغه‌مند باشند و نسبت به تمام مشکلات جامعه احساس مسئولیت کنند.

حجت‌الاسلام احمدی در پایان گفت: زمینه‌سازی پیشرفت در جامعه نیازمند توجه مسئولان است و در این راستا مساجد باید پل ارتباطی بین مردم و مسئولان برای انعکاس مشکلات خود باشند.

انتهای پیام
captcha