برگزاری دوره آموزشی «سبک زندگی قرآنی» در کرمانشاه
کد خبر: 3929703
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹

برگزاری دوره آموزشی «سبک زندگی قرآنی» در کرمانشاه

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری دوره آموزشی «سبک زندگی قرآنی» در کرمانشاه خبر داد و گفت: این دوره آموزش تخصصی است و با توجه به مباحث سبک زندگی قرآنی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی «سبک زندگی قرآنی» در کرمانشاه، اظهار کرد: این دوره آموزشی تخصصی است و از نگاه علم و قرآن برگزار می‌شود.

وی افزود: دوره یاد شده از تنوع آموزشی بسیاری برخوردار است و با توجه به شرایط فعلی و حساسیت‌های شیوع بیماری کرونا نحوه برگزاری این دوره به شیوه غیرحضوری اطلاع‌رسانی خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمدی درخصوص مباحث این دوره، گفت: به‌دنبال جمع‌بندی مباحث هستیم و پس از بررسی و تأیید در اولین فرصت نسبت به برگزاری آن اقدام می‌کنیم.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: مفاهیم سبک زندگی قرآنی و ضرورت کاربردی کردن این مفاهیم در سطح زندگی و جامعه بزرگترین هدفی است که از برگزاری این دوره آموزشی دنبال می‌کنیم.

وی افزود: از دیگر اهدافی که در مسیر اجرای این دوره دنبال می‌کنیم متناسب‌سازی آموزش با نیاز‌های جامعه و بسترسازی در مسیر تحقق عینی تربیت قرآنی و ایجاد بستر‌های لازم برای توسعه و گسترش دوره‌های آموزش قرآن است.

حجت‌الاسلام محمدی در پایان با اشاره به ضرورت‌های برگزاری دوره‌های سبک زندگی قرآنی، گفت: انس با قرآن کاهش دهنده بسیاری از مشکلات روحی و روانی در جامعه امروز است و این امر می‌طلبد آموزش‌هایی از این دست بیشتر در جامعه پیگیری شود.

انتهای پیام
captcha