برگزاری پویش «بهار نبوی» در کرمانشاه
کد خبر: 3931591
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲

برگزاری پویش «بهار نبوی» در کرمانشاه

پویش بهار نبوی از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کرمانشاه برگزار می‌شود.

بتول محمدی، مدیر مدرسه علمیه خواهران امام خامنه‌ای کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری پویش «بهار نبوی» خبر داد و اظهار کرد: پویش بهار نبوی از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود.

وی افزود: پویش بهار نبوی با محور اخلاق نبوی از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران میان مبلغان و طلاب آغاز شده است.

محمدی تصریح کرد: یکی از اهداف اجرای این پویش به‌منظور انتشار، انعکاس و نهادینه کردن خلق نبوی است و مبلغان باید از تبلیغ عملی خود در خانواده، اقوام، دوستان و مردم و یا از اخلاق عملی شخص دیگری عکس و فیلم تهیه و ارسال کنند.

مدیر مدرسه علمیه خواهران امام خامنه‌ای کرمانشاه با اشاره به ملاک‌های انتخاب آثار برگزیده این پویش، گفت: ملاک انتخاب آثار برگزیده، محتوای اخلاقی مناسب و کاربردی جامعه امروز، بیان عملی نکته اخلاقی مورد نظر و فعالیت رخدادی در بطن جامعه و کیفیت مطلوب عکس و فیلم ارسالی در نظر گرفته شده است.

وی زمان مهلت ارسال آثار را تا ۲۵ آبان‌ماه اعلام کرد و افزود: طلاب می‌توانند آثار خود را با آیدی @l_bagherian۱۱۰ در ایتا ارسال کنند. اسامی آثار برگزیده ارسالی به این پویش ۴ آذرماه سال‌ جاری مصادف با میلاد امام حسن عسگری(ع) اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha