اجرای طرح «توسعه آموزش عمومی تفسیر قرآن» در کرمانشاه
کد خبر: 3931811
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲

اجرای طرح «توسعه آموزش عمومی تفسیر قرآن» در کرمانشاه

طرح توسعه آموزش عمومی تفسیر قرآن از سوی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در استان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، از اجرای طرح «توسعه آموزش عمومی تفسیر قرآن» در این استان خبر داد.

وی به لزوم فراهم کردن زمینه مناسب برای توسعه و تقویت آموزش قرآن در استان اشاره کرد و افزود: مجموعه‌های قرآنی به تناسب توان خود وظیفه دارند زمینه آموزش قرآن را برای همه افراد فراهم کنند و در این مسیر مخاطب ما همه افراد جامعه هستند.

حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: ایجاد زمینه مناسب برای توسعه فرهنگ قرآنی نگرش اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی است و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم. خواستار اهتمام بیشتر مراکز قرآنی استان در نشر و گسترش مفاهیم قرآنی به‌ویژه در حیطه تفسیر کلام وحی هستیم و اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بر توسعه فعالیت‌های قرآنی تأکید دارد.

وی افزود: معتقدیم نجات بشر از معظلات کنونی تنها با تمسک به قرآن و اهل‌بیت(ع) امکان‌پذیر است. خدمت به قرآن توفیق است و بکارگیری طرح‌های مناسب قرآنی و غنابخشی به آن می‌تواند در جذب قرآن‌آموزان بسیار مؤثر باشد و طرح‌های تفسیری در این راستا بسیار تأثیرگذار است.

رئیس اداره امور قرآنی استان در پایان با توضیح درخصوص این طرح، گفت: طرح یاد شده با مشارکت مراکز قرآنی انجام خواهد شد که به‌دلیل شرایط ناشی از کرونا زمان برگزاری آن نیمه دوم بهمن‌ماه برنامه‌ریزی شده و در طول مدت باقی مانده به اجرای طرح برای اجرای بهتر این طرح برنامه‌ریزی می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha