مسابقات سراسری قرآن در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 3931834
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸

مسابقات سراسری قرآن در کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف کرمانشاه با اشاره به زمان برگزاری مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن در استان، گفت: این مسابقات ۱۸ تا ۲۱ آبان در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به زمان برگزاری مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان، اظهار کرد: به‌دلیل شرایط موجود مسابقات سراسری قرآن امسال در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود و تاریخ برگزاری این مسابقات به تفکیک جدول زمان‌بندی هر استان متغیر است.

وی افزود: متسابقین راه یافته به مسابقات کشوری به اجرای زنده «آنلاین» در مرکز استان می‌پردازند و زمان برگزاری این مسابقات در استان کرمانشاه در بخش بانوان ۲۱ آبان است.

حجت‌الاسلام صالحی تصریح کرد: زمان برگزاری مسابقات در بخش آقایان از ۱۷ تا ۲۲ آبان است و نحوه برگزاری مسابقات در بخش آقایان به شیوه ضبط در محل صدا و سیمای استان‌هاست که آذرماه این بخش از طریق شبکه قرآن با حضور داوران قضاوت خواهد شد و تاریخ برگزاری این مسابقات در استان کرمانشاه ۱۸ آبان خواهد بود.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه افزود: ۱۱ نماینده از استان کرمانشاه در دو بخش بانوان و آقایان در این مسابقات حضور دارند که از این تعداد ۵ نفر در بخش آقایان و ۶ نفر در بخش بانوان حضور دارند.

وی به توضیح درخصوص مسابقات بخش آوایی پرداخت و گفت: در این رشته در بخش تفسیر ۷ نفر حضور داشتند و در تاریخ ۲ آبان‌ماه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

حجت‌الاسلام صالحی در پایان با اشاره به نحوه برگزاری این مسابقات به‌دلیل شرایط ناشی از کرونا، اظهار کرد: امیدواریم با تمهیداتی که از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف برنامه‌ریزی شده این مسابقات در سراسر کشور به بهترین نحو برگزار شود تا تجربه خوبی از نحوه برگزاری آن کسب کنیم.

انتهای پیام
captcha