مرحله دوم آزمون اعطای مدرک به حفاظ برگزار می‌شود
کد خبر: 3931967
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

مرحله دوم آزمون اعطای مدرک به حفاظ برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به اینکه زمان و مکان آزمون مرحله دوم اعطای مدرک به حفاظ ۱۰ آبان از طریق سایت تلاوت اعلام می‌شود، گفت: مرحله دوم این آزمون طی هفته سوم آبان در مرکز استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به برگزاری مرحله دوم پانزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن، اظهار کرد: زمان و مکان مرحله دوم این آزمون از طریق سایت تلاوت اعلام می‌شود.

وی با اشاره به حضور بیش از ۸۰ حافظ کرمانشاهی در مرحله دوم این آزمون، افزود: مرحله دوم آزمون اعطای مدرک به حفاظ طی هفته سوم آبان با حضور راه‌یافتگان به این آزمون برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه درادامه با اشاره به وضعیت موجود ناشی از کرونا، گفت: امسال با توجه به شیوع بیماری ۴۰ درصد از ثبت‌نام‌کنندگان در آزمون شرکت داشتند که در مجموع ۸۰ درصد این افراد موفق به قبولی در این مرحله شدند.

حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان برای ورود به آزمون مرحله دوم نیاز به دریافت کارت ندارند و مشخصات آن‌ها به حوزه امتحانی ارسال می‌شود.

وی در پایان با اشاره به مراحل داوری این آزمون و ارزیابی شرکت‌کنندگان در حسن حفظ، تجوید، صوت، لحن و وقف و ابتدا، افزود: نتایج مرحله دوم آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن بهمن‌ماه اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha