پویش «مهر ماندگار» برگزار می‌شود
کد خبر: 3935965
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

پویش «مهر ماندگار» برگزار می‌شود

فرمانده قرارگاه فرهنگی ـ جهادی حضرت مهدی(عج) از برگزاری پویش «مهر ماندگار» با لبیک به فرمان فرمانده معظم کل قوا در کشور خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی قرارگاه حضرت مهدی(عج)، سهیلی، فرمانده قرارگاه فرهنگی، جهادی حضرت مهدی(عج) بیان کرد: پویش مهر ماندگار با مشارکت قرارگاه فرهنگی و جهادی حضرت مهدی(عج) و خیرین به منظور کمک به محرومان استان‌های ایلام، کرمان، سیستان و بلوچستان، همدان و لرستان با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در راستای کمک مؤمنانه برگزار می‌شود.

فرمانده قرارگاه فرهنگی، جهادی حضرت مهدی(عج) اظهار کرد: این طرح با هدف تأمین بسته‌های مواد غذایی و ساخت ۱۰۰ مدرسه در مناطق محروم شرق کشور برگزار خواهد شد. رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه اقدام فرهنگی گروه‌های جهادی با پیوست اجتماعی است.

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی در این مدت ضمن شناسایی افراد نیازمند و کسانی که تاکنون نیازمند نبودند، اما به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی کسب و کار نیاز به حمایت دارند، حفظ آبرو و کرامت افراد را به عنوان یک اصل در دستور کار قرار داده‌اند، بدین جهت در ارتباط با نحوه توزیع بسته‌های معیشتی با هرگونه اقدامی که آبروی مؤمنان را به خطر اندازد، مخالف هستیم.

انتهای پیام
captcha