برگزاری مسابقه طرح آموزش عمومی تفسیر قرآن در کرمانشاه
کد خبر: 3936025
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵

برگزاری مسابقه طرح آموزش عمومی تفسیر قرآن در کرمانشاه

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری مسابقه طرح آموزش عمومی تفسیر قرآن در کرمانشاه خبر داد و گفت: زمان برگزاری این مسابقه پایان آذرماه سال‌جاری و نحوه برگزاری این مسابقه به شیوه مجازی خواهد بود.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری مسابقه طرح آموزش عمومی تفسیر قرآن در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: طرح آموزشی یاد شده طرح بزرگ ملی است که در حوزه‌های مختلف قرآنی شامل «سبک زندگی قرآنی» ویژه خانواده کارکنان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود که امیدواریم در فاز گسترده‌ای بتوانیم در سطح ادارات استان طرح را اجرا و آن را بسط و گسترش دهیم.

وی افزود: از اهداف اصلی اجرای طرح برقراری ارتباط مستقیم با خانواده کارکنان سازمان تبلیغات بود و مهم‌ترین ویژگی طرح رساندن خوراک فکری و قرآنی است که مزایایی، چون توسعه آموزش عمومی به ویژه در بحث تفسیر قرآن کریم را شامل می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به زمان اجرای مسابقه نهایی طرح، گفت: مسابقه طرح در پایان آذرماه و برای تمامی شرکت‌کنندگان در این طرح به شیوه مجازی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: این طرح با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و بنیاد تفسیر قرآن کریم با هدف نشر و ترویج مفاهیم و فرهنگ غنی قرآن کریم همچنین ترویج، ترغیب و ارتقای مبانی معرفتی، اخلاقی و تربیتی گروه‌های هدف مبتنی بر آموزه‌های قرآن و اهل‌بیت(ع) برگزار می‌شود.

وی در پایان افزود: این طرح در فاز نخست ویژه روحانیون مستقر، مبلغان و مبلغات، امامان محله، پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی کارکنان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha