اجرای طرح «شهید سلیمانی» همزمان با هفته بسیج در کرمانشاه
کد خبر: 3936168
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵

اجرای طرح «شهید سلیمانی» همزمان با هفته بسیج در کرمانشاه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری طرح «شهید سلیمانی» همزمان با هفته بسیج با شعار «راه سلیمانی از کوچه خدمت به محرومین می‌گذرد» خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از اجرای طرح «شهید سلیمانی» همزمان با هفته بسیج در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی با شعار «راه سلیمانی از کوچه خدمت به محرومین می‌گذرد» در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر تداوم کمک‌های مؤمنانه به مردم آسیب‌دیده از کرونا، در موج سوم این بیماری طرح شهید سلیمانی را در دستور کار ادارات‌کل استان‌ها قرار داده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: در موج اول و دوم این بیماری اداره‌کل اوقاف با جدیدت پای کار آمد و در استان کرمانشاه بیش از ۱۴ هزار بسته معیشتی و سبد غذایی توزیع کرد.

حجت‌الاسلام صالحی با اشاره به اینکه تاکنون ۵ هزار بسته بهداشتی در بین خانوار‌های نیازمند استان توزیع شده، اظهار کرد: در موج سوم کرونا و در راستای اجرای طرح «شهید سلیمانی» سازمان اوقاف ارائه خدمات خوبی را در نظر دارد.

وی با اشاره به زمان اجرای طرح همزمان با آغاز هفته بسیج، بیان کرد: در قالب اجرای طرح مذکور توزیع بسته‌های ارزاق، البسه، مواد ضدعفونی‌کننده، ماسک و طبخ و توزیع غذای گرم با محوریت مراکز افق بقاع متبرکه در استان اجرا خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در پایان درخصوص نحوه اجرای این طرح در استان کرمانشاه، گفت: پس از برنامه‌ریزی چگونگی اجرای طرح در استان اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام
captcha