«سفره کریمانه» 110 بسته ارزاق میان نیازمندان توزیع می‌کند
کد خبر: 3936220
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۱
همزمان با میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)؛

«سفره کریمانه» 110 بسته ارزاق میان نیازمندان توزیع می‌کند

مسئول اجرایی خیریه باقیات وابسته به روضه مقدس آل یاسین، از اجرای پنجمین مرحله توزیع سبدهای ارزاق با نام سفره کریمانه هدیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در میان نیازمندان خبر داد.

«سفره کریمانه» 110 بسته ارزاق میان نیازمندان توزیع می‌کندمحمد سلمانی، مسئول اجرایی خیریه باقیات وابسته به روضه مقدس آل یاسین، در گفت‌وگو با ایکنا، با بیان اینکه این خیریه در پنجمین مرحله از توزیع بسته‌های ارزاق در میان نیازمندان به مناسبت میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) طرح سفره کریمانه را در دست اجرا دارد، گفت: به همین مناسبت ۱۱۰ سبد ارزاق میان خانواده‌های نیازمند حومه تهران توزیع می‌شود.

وی افزود: این خانواده‌های نیازمند از سوی  خادمان روضه آل یاسین شناسایی شده و کار توزیع نیز توسط آن‌ها انجام می‌شود.

سلمانی یادآور شد: یکی دیگر از اهداف توزیع سبد‌های ارزاق، علاوه بر انجام فعالیت‌های مؤمنانه، نشان دادن این موضوع است که فعالیت هیئتی‌ها و افراد مذهبی صرفاً به برگزاری مراسم مداحی و مناسبت‌های مربوط به شهادت، وفات یا ولادت ائمه معصومین(ع) محدود نمی‌شود، بلکه اقدامات جهادی نیز انجام می‌دهند.

وی افزود: توزیع بسته‌های ارزاق از سوی این خیریه از زمان میلاد حضرت علی(ع) آغاز شده و در هر یک از مناسبت‌های ولادت امام زمان(عج)، ولادت امام حسن(ع) و عید غدیر نیز بسته‌های غذایی توزیع شده است و در حال حاضر نیز پنجمین مرحله انجام می‌شود. ضمن اینکه در شب یلدا نیز بار دیگر توزیع سبد ارزاق صورت می‌گیرد.

مسئول اجرایی خیریه باقیات با بیان اینکه در هر یک از مراحل توزیع کمک‌های مردمی، ۱۱۰ بسته غذایی توزیع شده است، گفت: این خیریه تصمیم گرفت تا براساس توصیه‌های امام حسن(ع) بر کیفیت کمک‌ها بیفزاید و در این راستا مواد مرغوب‌تر غذایی و بهداشتی برای این هدف تهیه شده و به نام حضرت علی(ع) کمیت آن نیز ۱۱۰ بسته در نظر گرفته شده است.

‌این مداح اهل بیت(ع)، تصریح کرد: این خیریه وابسته به هیچ ارگانی نیست و تمامی ارزاق غذایی و بهداشتی از سوی خیران تهیه و تدارک دیده شده است. امیدواریم که بانیان خیر ما را در کمیت و کیفیت این بسته‌های ارزاق یاری کنند.
انتهای پیام
captcha