طرح حفظ قرآن ویژه خانواده کارکنان اوقاف کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 3936894
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳

طرح حفظ قرآن ویژه خانواده کارکنان اوقاف کرمانشاه برگزار می‌شود

با هدف ترویج سبک زندگی و توسعه معارف قرآنی طرح حفظ قرآن ویژه خانواده کارکنان اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

ساحل سهیلی، رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری طرح حفظ قرآن ویژه خانواده کارکنان اوقاف و امور خیریه استان خبر داد و اظهار کرد: این طرح با همکاری مؤسسه قرآنی میراث ماندگار در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی با بیان اهداف برگزاری طرح به ایجاد انس با قرآن کریم و توسعه معارف قرآنی، ترویج سبک زندگی قرآنی، افزایش استحکام بنیان خانواده و تقویت ساختار انسانی جامعه اشاره کرد.

رییس اداره امور قرآنی اوقاف کرمانشاه تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح می‌توانند به ازای حفظ هر جزء از قرآن کریم ضمن انتفاع از برکات معنوی مبلغ یک میلیون ریال هدیه نقدی دریافت کنند.

سهیلی افزود: آزمون حفظ به شیوه شفاهی در ۴ بازه زمانی «۱۵ آذرماه و ۱۵ اسفندماه سال‌جاری، ۱۵ خرداد و ۱۵ شهریورماه سال ۱۴۰۰» برگزار می‌شود و مهلت ثبت‌نام یک‌ماه پیش از آزمون است. حضور در طرح مذکور محدودیت سنی ندارد.

وی گفت: برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در طرح حفظ یک جزء علاقه‌مندان می‌توانند با مرکز امور قرآنی اوقاف کرمانشاه با شماره ۳۸۲۱۳۸۴۱-۰۸۳ تماس بگیرند و یا در پیام‌رسان‌های تلگرم t.m//oghafkermansh و سروش https://sapp.ir/quranikermanshah ما را دنبال کنند.

انتهای پیام
captcha